Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:09:54 GMT

هتل‌های ارزان قیمت تبریز

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۰۶۲۳

هتل‌های ارزان قیمت تبریز

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تبریز شهر اولین‌ها؛ شهری در شمال غربی نقشه ایران که همه ساله میزبان مسافران و گردشگران است. اگر شما هم می‌خواهید برای سفر به این شهر برنامه ریزی کنید و در جستجوی هتل‌های ارزان قیمت تبریز هستید؛ راه را درست آمده اید. همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین دغدغه‌های مسافران انتخاب هتل یا اقامتگاهی ارزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته به اینکه می‌خواهید در کدام قسمت شهر ساکن شوید؛ انتخاب‌های متفاوتی در شهر تبریز خواهید داشت. در ادامه اگر قصد رزرو هتل در تبریز را دارید هتل‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که قیمتی مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند.

هتل‌های ارزان قیمت تبریز کدام‌ها هستند؟

هتل‌های ارزان قیمت تبریز را از میان هتل‌های یک، دو و سه ستاره این شهر انتخاب کرده ایم. بسته به اینکه در سفر به تبریز چه امکاناتی مد نظرتان است و می‌خواهید در کدام قسمت شهر ساکن شوید می‌توانید انتخاب نمائید. لازم به ذکر است؛ برخی هتل‌های پیشنهادی در مرکز شهر واقع شده اند و می‌توانند انتخاب بهتری برای شما باشند.

هتل آپارتمان ارس تبریز

یکی دیگر از هتل‌های ارزان قیمت تبریز در تقاطع خیابان طالقانی و پاستور جدید نیز قرار دارد. هتل آپارتمان ارس دو ستاره دارد. با اقامت در این هتل تا میدان اصلی شهر (میدان ساعت) با خودرو ۵ دقیقه فاصله خواهید داشت. در هتل آپارتمان ارس می‌توانید انواع سوئیت های دو خوابه با ظرفیت‌های یک تا هفت نفره را بسته به تعداد نفرات رزرو نمائید.

سوئیت های هتل ارس تبریز دارای سالن نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه با امکانات پخت و پز است. با استفاده از امکانات آشپزخانه می‌توانید غذای مورد علاقه خود را طبخ نمائید. برخی از مهمترین امکانات این هتل آپارتمان به قرار زیر است:

پارکینگ

صندوق امانات

تاکسی سرویس

دسترسی به اینترنت

اتاق چمدان

هتل فرید تبریز

در خیابان شریعتی جنوبی، خیابان دالمان، درست جنب پارکینگ طبقاتی هتل سه ستاره فرید یکی از هتل‌های ارزان قیمت تبریز قرار دارد. با اقامت در این هتل در واقع در مرکز شهر تبریز قرار خواهید گرفت و فاصله‌ای با عمارت شهرداری (برج ساعت) نخواهید داشت.

نمای ساختمان هفت طبقه هتل فرید سرتاسر شیشه است. در هتل فرید می‌توانید بسته به تعداد نفرات انواع اتاق‌های یک تا شش تخته را رزرو کنید. امکانات هتل فرید با تعداد ستاره‌هایش برابری می‌کند و رضایت خاطرتان را جلب خواهد کرد. با اقامت در هتل فرید تبریز از امکانات زیر بهره مند خواهید شد.

رستوران

کافی شاپ

پارکینگ (زیر زمین هتل)

صندوق امانات

تاکسی سرویس شبانه روزی

دسترسی به اینترنت

روم سرویس

خدمات خشکشویی

اتاق چمدان

خدمات تهیه بلیط

هتل آپارتمان استقبال تبریز

در محله ششگلان تبریز در خیابان شهریار و روبروی مقبره استاد شهریار هتل آپارتمان استقبال، یکی از هتل‌های ارزان قیمت تبریز قرار دارد. این هتل آپارتمان سه ستاره دارد و در میان هتل آپارتمان‌های تبریز گزینه خوبی می‌باشد. با اقامت در این هتل می‌توانید از بازار بزرگ تبریز، موزه قاجار (خانه تاریخی امیر نظام گروسی)، خانه پروین اعتصامی، خانه تاریخی ثقه السلام، خانه صرافلار نیز دیدن نمائید.

این هتل آپارتمان ۱۱ طبقه دارد. اگر خانوادگی سفر می‌کنید یا اینکه می‌خواهید فضای بزرگ‌تری در اختیار داشته باشید می‌توانید سوئیت های یک خوابه یا دو خوابه هتل را رزرو نمائید. سوئیت های هتل فضایی دلباز دارند و در این سوئیت‌ها امکان پخت و پز نیز هست. سوئیت های هتل متراژی برابر با ۷۰ تا ۹۵ متر دارند. امکانات و خدمات هتل آپارتمان استقبال تبریز را در ادامه آورده ایم.

پارکینگ

کافی شاپ

رستوران

صندوق امانات

تاکسی سرویس

سالن صبحانه خوری

روم سرویس

خدمات خشکشویی

اتاق چمدان

روم سرویس ۲۴ ساعته

هتل آپارتمان صائب تبریز

یکی دیگر از هتل‌های ارزان قیمت تبریز در خیابان شریعتی جنوبی هتل آپارتمانی قرار دارد که می‌تواند انتخاب خوبی برای یک اقامت مقرون به صرفه در تبریز باشد. برای رسیدن به هتل آپارتمان صائب تبریز همانطور که ذکر شد؛ باید به خیابان شریعتی جنوبی و مابین صائب و پاستور بروید. هتل آپارتمان صائب دو ستاره دارد و به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد مورد توجه مسافران تبریز است.

در هتل آپارتمان صائب می‌توانید اتاق‌های یک تا پنج تخته را رزرو نمائید. اگر خانوادگی سفر می‌کنید یا اینکه می‌خواهید فضای بزرگ‌تری در اختیار داشته باشید می‌توانید سوئیت های هتل را انتخاب نمائید. این سوئیت‌ها دارای سالن نشیمن اتاق خواب و آشپزخانه با امکانات پخت و پز هستند. سوئیت های هتل بسته به ظرفیت پذیرش میهمان مساحت‌هایی متفاوت مابین ۳۰ متر تا ۷۰ متر دارد.

لازم به ذکر است؛ این هتل رستوران ندارد اما در خیابان شریعتی جنوبی می‌توانید در نزدیکی هتل به رستوران یامور، پیتزا آرمان یا رستوران مهدی بروید. مهمترین امکانات و خدمات هتل آپارتمان صائب تبریز به قرار زیر است:

پارکینگ با ظرفیت محدود

تاکسی سرویس شبانه روزی

دسترسی به اینترنت

صندوق امانات

تاکسی سرویس

صبحانه

خود پرداز بانک

هتل اهراب تبریز

اگر می‌خواهید در یکی از هتل‌های ارزان قیمت تبریز که در مرکز شهر و در نزدیکی میدان ساعت و بازار بزرگ تبریز اقامت داشته باشید یکی دیگر از گزینه‌های شما رزرو هتل اهراب تبریز است. برای رسیدن به این هتل سه ستاره باید به خیابان امام خمینی و چهار راه گلستان بروید. ارگ علیشاه نیز در نزدیکی هتل اهراب قرار دارد.

واحدهای اقامتی هتل اهراب به صورت یک تخته، دو تخته و سه تخته ارائه می‌شوند. این هتل سوئیت‌هایی با عناوین جونیور و استدیو نیز دارد. ضمناً در این هتل می‌توانید اتاق‌های vip را هم نیز رزرو نمائید. در واحدهای اقامتی هتل امکاناتی مناسب برای رفاه حال مسافران پیش بینی شده است.

پارکینگ

تاکسی سرویس شبانه روزی

کافی شاپ

رستوران

سالن صبحانه خوری

رمپ

روم سرویس

پذیرش ۲۴ ساعته

خشکشویی

اتاق چمدان

دسترسی به اینترنت

به پایان معرفی هتل‌های ارزان قیمت تبریز رسیدیم. امید است رزرواسیون سیتا (cita.ir) توانسته باشد راهنمای خوبی را پیش روی شما قرار داده باشد تا بتوانید اقامتگاه مناسبی را در این شهر زیبا رزرو کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5501606

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز گردشگری هتل داری کسب و کار لوازم خانگی مهارت آموزی کالای خواب کسب و کارهای اینترنتی اسنپ جواهرات یخچال تاکسی اینترنتی بانک قرض الحسنه رسالت گروه خودروسازی سایپا مترو پاکشوما انگشترسازی دسترسی به اینترنت سوئیت های هتل اتاق چمدان روم سرویس سه ستاره سوئیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار

فرارو- ردمی A۲ پلاس در دسته ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار قرار می‌گیرد و فروشنده‌های موبایل آن را با ۶۴ گیگ فضای حدود چهار میلیون می‌فروشند.

گلکسی A۰۵s که جزو گوشی‌های جدید سامسونگ است، با همین فضای ذخیره‌سازی چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و خرید A۱۵ سامسونگ نزدیک شش میلیون آب می‌خورد.

آیفون ۱۳ پرو مکس در طرف مقابل گرانقیمت‌ترین گوشی فعلی بازار است و در یکسری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تا مرز ۱۳۵ میلیون قیمت خورده است.

پوکو X۶ پرو شیائومی را این وسط می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار بدانیم. ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد و رقیبی بریا میان‌رده‌های گردن‌کلفت سامسونگ محسوب می‌شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

135 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟