Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@12:03:24 GMT

تکریم ارباب رجوع باید در عمل اجرا شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۰۶۳۰

تکریم ارباب رجوع باید در عمل اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی صباغی در بازدید از شهرداری منطقه یک قزوین، اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی در مسیر تأمین منابع مالی خود تلاش میکند و پرداخت حقوق پرسنل یکی از دغدغههایی است که تلاش داریم بدون وقفه صورت گیرد، لذا در این زمینه به جای راهکارهای موقتی باید منابع درآمدی مجموعه پایدار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص موضوع تأمین مسکن پرسنل شهرداری بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و موضوعات قانونی باید از طریق راههای مناسب برای تأمین مسکن پرسنل شهرداری تدابیری اندیشیده شود.

شهردار قزوین همچنین گفت: پیشنهاد شده بود که سهام مسکن ۷۵۰ واحدی برج های ستاره پونک به صورت مشارکتی در غالب طرحی شبیه به تعاونی به پرسنل شهرداری فروخته شود اما در خصوص جزئیات اجرایی چنین طرح هایی باید تحقیق و بررسی بیشتری صورت گیرد و تمامی زوایای قانونی و راهکارهای اجرایی آن سنجیده و پیش بینی شود.

وی اعلام کرد: وحدت رمز موفقیت در هر جایگاه و سازمان است و امیدوارم تمامی کارمندان شهرداری به این اصل پایبند باشند.

صباغی عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که مردم در مراوده با شهرداری با آن مواجه هستند، زمان بر بودن فرآیند اداری کارها در شهرداری و اخذ پروانه و پایان کار ساختمان است و همین امر سبب شده تا انگیزه عمرانی و ساخت و ساز در شهر کم شود، لذا باید در تسهیل و تسریع در امور مردم همه با هم تلاش کنیم.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع را باید در عمل اجرا کنیم و چنانچه درخواستی خارج از ضوابط قانونی شهرداری بود، باید با روی گشاده و زبانی نرم و شیوا شهروندان را نسبت به قانون حاکم توجیه کنیم.

صباغی ادامه داد: برای بررسی مشکلات پرسنل شهرداری و همچنین ارباب رجوع از تمام سازمان های شهرداری بازدید می کنم و در دفتر شهردار هم هر هفته سه شنبه به روی ارباب رجوع، مردم و حتی کارکنان باز است.

وی تصریح کرد: تسهیل در کار مردم از برکات ویژه ای برخوردار است، لذا باید تلاش کنید هیچ وقفه غیرضروری و معطلی در کار مردم پیش نیاید، همواره تاکید می کنم که باید امور مربوط به مردم با حساسیت ویژه ای صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین شهرداری قزوین صباغی پرسنل شهرداری ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت روز جهانی کارگر، شورای شهر تبریز ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و دومین صحن علنی شورای شهر تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران را تصویب کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند اظهار کرد: بر اساس این لایحه ۳ میلیون تومان به عنوان پاداش برای کارگران تخصیص می‌یابد.

وی از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

همچنین شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش و بیشترین بهره‌وری را دارند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری قدردان زحمات سبزبان‌ها، پاکبان‌ها و دیگر کارگران باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه تنها تلاش می‌کنند بلکه جان خود را در این راه از دست می‌دهند.

کد خبر 748771

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود