Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری نشریه «تایمز اسرائیل» گزارش داد مقامات رژیم صهیونیستی، دومین مورد ابتلا به ویروس آبله میمون را در یک مرد ۳۰ ساله که به تازگی از خارج بازگشته است، تایید کرده اند.

بر پایه این گزارش، این مرد مبتلا روز جمعه در «مرکز درمانی شیبا» در تل آویو (که بزرگترین بیمارستان در فلسطین اشغالی به شمار می‌رود) بستری و پس از مدتی کوتاه مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز شنبه ابتلای این مرد به ویروس آبله میمون مورد تایید قرار گرفت.

تایید دومین مورد ابتلا به آبله میمون تنها یک هفته پس از آن بود که نخستین مورد ابتلا به این ویروس در مردی که در دهه سوم عمر خود به سر می‌برد و از یک سفر از اروپای غربی به فلسطین اشغالی بازگشته بود، کشف شد.

یکشنبه هفته گذشته، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو مورد مشکوک ابتلا به این ویروس نیز از سوی پزشکان رد شده اند. علائم ابتلا به آبله میمون شامل تب، درد‌های عضلانی و ماهیچه ای، ورم کردن غدد نفاوی، لرز، خستگی شدید و جوش‌هایی شبیه آبله مرغان در دست‌ها و صورت است.

از زمانی که انگلیس نخستین مورد ابتلا به آبله میمون را در تاریخ ۷ مه گزارش کرد، تا کنون سازمان جهانی بهداشت (WHO) بیش از ۲۰۰ مورد ابتلا به این بیماری را در شماری از کشور‌های جهان گزارش کرده است. گفتنی است این ویروس بومی مناطق مرکزی و غربی آفریقا به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبله میمون اسرائیل سازمان جهانی بهداشت ابتلا به آبله میمون مورد ابتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی

بالگرد نظامی اسرائیل در حال انتقال بقایای یک موشک ایرانی در «بزرگراه ۱۳۲» در شهر «آراد» در فلسطین اشغالی است. شهر آراد در جنوب فلسطین اشغالی و در مرز صحرای نقب قرار دارد.

دریافت 638 KB

دیگر خبرها

  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی