Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیشب فینال لیگ قهرمانان فوتبال اروپا بین تیم‌های فوتبال رئال مادرید و لیورپول برگزار شد که در پایان شاگردان آنچلوتی موفق شدند با تک وینیسیوس حریف انگلیسی خود را شکست دهند و عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کنند.

این بازی قرار بود از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه آغاز شود، اما به دلیل هجوم تماشاگران و ایجاد شرایط اضطراری و امنیتی این بازی با  ۴۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۱۵ هزار هوادار قصد داشتند بدون تهیه بلیت وارد ورزشگاه شوند، این در حالی بود که بسیاری از هوادارانی که بلیت تهیه کرده بودند پشت در مانده بودند. بعد از این اغتشاش پلیس به سرعت وارد قضیه شد و با شلیک گاز اشک آور هواداران را متفرق کرد. این حرکت پلیس فرانسه با واکنش یوفا مواجه شد و با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد.

یوفا در بیانیه‌ ای اعلام کرد: در ابتدای بازی ورود هواداران لیورپول به دلیل خرید بلیت جعلی از یک سایت غیرمعتبر مسدود شد که این مسئله باعث شد تا تعداد زیادی از هواداران این تیم سعی کنند وارد ورزشگاه شوند. پس از شروع بازی تعداد زیادی از هواداران بیرون ورزشگاه حضور داشتند و لحظه به لحظه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شد. در این میان پلیس آن‌ها را با گاز اشک آور آن‌ها را از اطراف ورزشگاه متفرق کرد. ما با کسانی که در این درگیری آسیب دیدند احساس همدردی می‌کنیم و این موارد را با همکاری پلیس، مقامات و فدراسیون فوتبال فرانسه به فوریت بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

نامزد‌های کسب عنوان بهترین گل هفته لیگ قهرمانان اروپا + فیلم

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پلیس آمریکا به هواداران فلسطین در نیویورک+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در ادامه حمایت‌های مردمی از مردم فلسطین در کشورهای مختلف جهان، هزاران نفر از مردم آمریکا با تجمع در خیابان‌های شهر نیویورک جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار توقف جنگ در غزه شدند.

اما نیروهای پلیس آمریکا به معترضان حمله کردند و با ضرب‌وشتم تلاش کردند که معترضان را متفرق کنند.

کد خبر 6100297

دیگر خبرها

  • ویدئو| حمله پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به دانشجویان
  • حمله پلیس آمریکا به هواداران فلسطین در نیویورک+ فیلم
  • حمله پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین+ فیلم
  • پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد+ فیلم
  • پلیس فرانسه با ضرب‌وشتم و گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسولیس و سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند