Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@18:07:20 GMT

شوک به پرسپولیس/ تزلزل جایگاه یحیی در بازی امشب!

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۱۲۹۱

شوک به پرسپولیس/ تزلزل جایگاه یحیی در بازی امشب!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس در فصلی که گذشت ناکامی عجیبی را تجربه کرد. آنها که در این چند سال به بردن جام‌های مختلف عادت کرده بودند امسال موفق به فتح هیچ یک از جام‌های حذفی، لیگ برتر و سوپرجام نشدند. در این بین منتقدان تقصیر یحیی گل محمدی را بیشتر از دیگران می‌بینند. آنها بر این باورند که آنچه در فصل جاری از سرمربی قرمزها خودنمایی کرده استعفاهای چندگانه و بازگشت به تمرینات پس از چند روز بوده و البته پرخاش‌های عجیب و غریب خطاب به داوران! رفتارهایی که غالب هواداران پرسپولیس را آرزده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همه این‌ها یحیی دنبال خانه تکانی در تیمش است. او علاوه بر توافق با چند مهره جدید و تمدید قرارداد برخی بازیکنان، برای برقراری نظم تیمی از قلم قرمزش هم استفاده کرده و نام سید جلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی را از لیست بازی مقابل شهر خودرو خط زد. تصمیمی که عنوان شده به دلیل عدم هماهنگی این بازیکنان با کادر فنی در انجام بازی والیبال با علیرضا بیرانوند گرفته شده است.

بدیهی است که هیچکس حق دخالت در تصمیم سرمربی ندارد اما آنچه بهانه تنظیم این مطلب شده آنجاست که حریف امشب قرمزها در جنگ نایب قهرمانی تیم سرسختی است. شهرخودرو که در بازی رفت پرسپولیس را متوقف کرد و چیزی نمانده بود با ناکام گذاشتن استقلال معادلات قهرمانی لیگ را تغییر دهد، حالا در شرایطی که آخرین تلاش خود برای بقا را انجام می‌دهد در آزادی به مصاف شاگردان گل‌محمدی می‌رود. طبیعتا حساسیت بالای این بازی میطلبد با تمام قوا برای آن آماده شوی اما یحیی نظری جز این دارد.

در آستانه این بازی حساس منابع خبری به ایسکانیوز گفته‌اند هواداران پرسپولیس به شدت از اقدام جدید سرمربی تیمشان شاکی هستند و می‌خواهند در دقیقه 4 بازی امشب با تشویق سید جلال حسینی اعتراض خودشان را اعلام کنند. اتفاقی که اگر رخ دهد نه تنها یک شوک بزرگ در اردوی قرمزها خواهد بود بلکه فقط حاوی این پیام است که جایگاه یحیی روی نیمکت تیمش متزلزل‌تر از هر زمان دیگری شده است.

هومن جعفری کد خبر: 1142304 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد

به گزارش "ورزش سه"، در این هفته از رقابتهای لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیشبینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد