Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ که صبح امروز با حضور سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا برگزار شد، اظهار داشت: توفیق خدمت به مردم و تامین امنیت و آسایش مردم در اختیار هر کسی قرار داده نمی شود و مهم این است که ما از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم؛ بنده شهادت می دهم همکاران من در مجموعه پلیس آگاهی با تمام توان با برهم زنندگان امنیت و طاغیان و یاغیان شبانه روز مبارزه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یک فرد نادان و وحشی ۶ نفر را در شهر دیگری به گلوله می بندد اما همکاران من با مجاهدت کمتر از ۲۴ ساعت در حالی که این فرد قصد داشت به افراد دیگری صدمه بزند این فرد را دستگیر می کنند و ۵ نفر از همکارانم در این جریان مجروح می شوند. 

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: امروز هماهنگی و همکاری بسیار خوبی بین فراجا به ویژه پلیس پایتخت با مراجع قضایی وجود دارد و اگر امروز امنیت در پایتخت و کشور داریم به واسطه همین همدلی و همکاری است.

سردار رحیمی تصریح کرد: ما ساختار جرم و مجرمان را در پایتخت با تلاش شبانه روزی همکارانم برهم‌ زدیم.‌ چیزی به عنوان جرایم سازمان یافته نداریم برخی از جرائم زنجیره ای محصول بی برنامگی است.

سردار رحیمی با بیان اینکه از وقوع جرایم زنجیره ای و سریالی به طور جد جلوگیری کردیم تصریح کرد: امروز مرکز واکنش سریع پلیس آگاهی با بهره گیری از تیم های فنی با تمرکز بر کیف قاپی و موبایل قاپی از ابتکارات سردار لطفی است و برنامه ریزی های جدیدی برای مقابله با سرقت خودرو و موتور داریم و این هم از تلاش همکاران ما در پلیس آگاهی است. 

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه پلیس آگاهی همواره روند رو به رشد داشته گفت: ما امروز بساط و سازمان مالخران را برهم زدیم و هیچ جا اجازه نخواهیم داد وسیله و مال بدون شناسنامه خرید و فروش شود.

سردار رحیمی افزود: مرکز خرید و فروش عمده اموال مسروقه زیر ذره بین پلیس آگاهی و پیشگیری قرار دارد و باید خرید و فروش با سند و مدرک انجام شود و این از طرح های جدیدی است که در پلیس آگاهی اجرا می شود.

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: امروز امکان ندارد پرونده جرایم جنایی و خشن بدون کشف، مختومه شود. 

وی ادامه داد: ساختار وسازمان کشف جرم با حجم جرمی که اتفاق می افتد تطابق ندارد و این ساختار کشف جرم به ویژه در پلیس آگاهی و پیشگیری باید تقویت شود ما امروز برای کشف جرم نیاز به تجهیزات به روز و نوین داریم و باید این بخش تقویت شود ما امروز نیازمند دست افزارهای نوین در حوزه کشف جرم هستیم. 

رئیس پلیس پایتخت به معارفه سرهنگ ولیپور گودرزی به عنوان رئیس جدید پلیس آگاهی پرداخت و گفت: در این دو سال که سرهنگ ولیپور در پلیس امنیت اقتصادی بودند با کشف پرونده های میلیاردی در حوزه قاچاق و احتکار کالا درخشیدند. 

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به صحبت گزارشگر حقوق بشر درباره تحریم دارو توسط آمریکا به جریان مسابقه فوتبال بین ایران و کانادا اشاره کرد و گفت: یک فوتبال را که قرار بود ۹۰ دقیقه با یک تیم دسته دو بازی کنند نگذاشتند و بعد می گویند فوتبال سیاسی نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت جرایم سازمان یافته نداریم پلیس آگاهی رئیس پلیس کشف جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند

به گزارش خبرآنلاین،سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد. در ابتدای این یادداشت آمده است: « بدون شک فرد اراذل و اوباشی که وقیحانه در برابر چشمان تعداد زیادی از شهروندان اقدام به ضرب و شتم بیرحمانه یکی از مسافران اتوبوس بی آرتی کرده بود هرگز گمان نمی‌کرد که شهروندی مسئول و متعهد در آن شرایط پر از استرس، شجاعانه در حال تصویربرداری از اقدامات مجرمانه اوست و دیری نخواهد گذشت که سردی دستبند همکارانم بر دستهای آلوده‌اش خواهد نشست.»

ایسنا در خبری نوشت:در ادامه این یادداشت آمده است:‌« این اتفاق شیرین توسط کارآگاهان پلیس آگاهی رقم خورد تا بار دیگر به مجرمان و قانون‌شکنان ثابت شود پایتخت جای عرض اندام و اوباش‌گری خلافکاران نیست. اراذلی که گمان می‌کنند می‌توانند آرامش و امنیت شهروندان را با رفتارهای هنجارشکنانه و زیاده‌خواهی‌های خود برهم بزنند، کافی است نگاهی به اخبار حوادث خبرگزاری‌ها وروزنامه‌ها بیاندازند تا با زنجیره‌ای از اخبار کشفیات و دستگیری‌های پلیس آگاهی روبه‌رو شوند.»

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین نوشت:‌ « شاید شروع یک پرونده با قانون‌شکنی یک مجرم آغاز شود اما این کارآگاهان پلیس آگاهی هستند که پایان بندی آن را با دستگیری متهم مربوطه رقم می‌زنند. افسران شایسته این پلیس در تلاشی بی‌وقفه و شبانه‌روز برای مقابله با جرائم و آسیب‌ها کوچک‌ترین سرنخ‌ها و مستندات را با هدف شناسایی مجرمین و احقاق حق مالباختگان و قربانیان دنبال می‌کنند. اینجانب به عنوان سکاندار پلیس آگاهی پایتخت به استناد عملکرد درخشان همکارانم در پرونده اتوبوس بی‌آرتی و همچنین دستگیری زورگیران اتوبان صدر و بسیاری موارد دیگر این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهم که پلیس در مسیر برقراری امنیت و آرامش ساکنان پایتخت از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و مجرمان بدانند، تعدی به حقوق هر یک از ساکنان پایتخت از سوی کارآگاهان متعهد و غیرتمند پلیس آگاهی بی پاسخ نخواهد ماند.»

ولی‌پور گودرزی در پایان این یادداشت نیز درخواستی را از مردم مطرح کرد و نوشت:‌ « در پایان از شهروندان گرامی دعوت می‌کنم تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و با مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها یاری‌گر پلیس در اشراف اطلاعاتی بر اتفاقات پایتخت باشند.»

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900712

دیگر خبرها

  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر