Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت‌خواه  روز یکشنبه در نشست هماهنگی توسعه رشته های کشاورزی  که با حضور  رئیس  و معاونین آموزشی  و پژوهشی مرکز تحقیقات کشاورزی استان و معاون آموزش متوسطه این اداره کل برگزار شد گفت: یکی از محورهای توسعه استان بخش کشاورزی است که لازم است برای تربیت نیروی انسانی متخصص در این حوزه رشته های مرتبط با کشاورزی  توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست خواستار راه اندازی هنرستان کشاورزی در مراکز شهرستان های  کهگیلویه و گچساران  شد .
محمد جمالی گفت: هنرستان کشاورزی امام زاده جعفر گچساران(ع در گدشته جزو بهترین مراکز تربیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی بود که انتظار می رود با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی  به شکل شبانه روزی احیا شود.

وی از آمادگی آموزش وپرورش استان برای برای  راه اندازی هنرستان کشاورزی در شهرستان‌های کهگیلویه و دنا خبر داد و گفت: تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش کشاورزی برای توسعه بهره وری یک ضرورت است.

وی تاسیس هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی در شهر یاسوج را اقدامی ارزشمند و ستودنی دانست وگفت: با توجه به اهمیت  آموزش های مهارتی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان  زمینه احداث و فعالیت این هنرستان را در ایستگاه‌ چم خانی فراهم آورند.

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد  نیز در این جلسه گفت: توسعه هنرستانهای کشاورزی  از سیاست‌های  کلان کشاورزی وزارت و یک ضرورت است  که تاسیس هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی به شکل وابسته در همین راستا بوده است.
کاووس کشاورز گفت: جهت احداث هنرستان کشاورزی در ایستگاه‌ چم خانی نیازمند اعتبار و همکاری آموزش وپرورش هستیم.

وی  راه اندازی هنرستان کشاورزی در گچساران  را نیازمند توسعه زیرساختها دانست و گفت: لازم است بازدید میدانی از این مرکز انجام گیرد و مقدمات راه اندازی آن انجام گیرد. 

کشاورز گفت؛ در شهرستان کهگیلویه و دنا نیز مرکز تحقیقات کشاورزی فاقد فضا هست که لازم است آموزش وپرورش با همکاری سازمان جهاد کشاورزی در این زمینه تبادل نظر نماید.

در خاتمه مدیرکل آموزش و پرورش خواستار برنامه ریزی برای مهیا شدن مقدمات راه اندازی هنرستانهای کشاورزی در مناطق مختلف استان از جمله دنا ، گچساران و کهگیلویه شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کشاورزی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کشاورزی یاسوج خبرگزاری جمهوری اسلامی کشاورزی یاسوج مرکز تحقیقات کشاورزی هنرستان کشاورزی راه اندازی هنرستان آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

فرشید کرمی گفت: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 


وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 


فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 


وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد