Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:19:05 GMT

وضعیت تصفیه آب تهران

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۱۵۶۳

وضعیت تصفیه آب تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران در صحن امروز شورای شهر تهران درباره سلامت آب تهران اظهارداشت: عقب ماندگی‌های زیادی در زمینه آب و فاضلاب شهر تهران وجود داشت در سال ۸۲ اعلام شد که ۱۱۰ سال برای تکمیل آب و فاضلاب شهر تهران نیاز است و قرار شد در آن زمان عوارض و نرخ برای آب و فاضلاب تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران افزود: برای ایجاد رینگ شهر تهران برای پایدار کردن آب مورد نیاز، بودجه در نظر گرفته شد و اگر قرار است این اعتبار در دیگر بخش ها هزینه شود، این اقدام را انجام نمی دهیم و در این شرایط اقتصادی هزینه سنگینی را به مردم تحمیل نمی کنیم.

وی ادامه داد: در این زمینه همکاری لازم را انجام می دهیم. ما در خصوص منطقه ۲۲ بررسی انجام دادیم و هنوز هم به نتیجه نرسیدیم و مردم این منطقه آب تصفیه شده استفاده نمی‌کنند.

چمران همچنین تصریح کرد: می توانیم عوارضی در نظر بگیریم به شرطی که در جای درست خود استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه بودجه اختصاص داده شده باید حسابرسی و گزارش آن در شورا ارائه شود، گفت: باید ببینیم تفاهم نامه به همان شکلی که خواسته شده، عملیاتی شده است یا خیر؟ پاسخ موارد مطرح شده باید به صورت کتبی ارائه شود تا تردیدی باقی نماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم تصمیمات به صورتی باشد که مردمی که از آب تصفیه شده برخوردار نیستند، از این نعمت برخوردار شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تصفیه آب تهران رئیس شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6097759

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • فیلم/ وضعیت بزرگراه خرازی تهران پس از مسدود شدن به علت بارندگی
  • فیلم/ وضعیت بزرگراه خرازی تهران پس از مسدود شدن به علت بازندگی