Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور در محل این فدراسیون در خصوص همکاری‌های دوجانبه بین دو فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با حضور خواجوی دبیر کل کوشکی رئیس انجمن همگانی فدراسیون و احمدی رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان برگزار شد در راستای بررسی پتانسیل‌های موجود جهت همکاری مشترک بین دو فدراسیون بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتری در این نشست گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در تمام زمینه‌ها آمادگی همکاری با فدراسیون دانشگاهی را دارد.

در ادامه بشیریان گفت: در شهریور ماه سال جاری مسابقات ورزش‌های رقابتی در کشور ترکیه که در رشته‌های (ووشو، کشتی آزاد و فرنگی، سامبو، موی تای، کاراته و بوکس) برگزار شود و امیدوارم بتوانیم با همکاری فدراسیون و بخش‌ها تیم‌های خوبی را به این رقابتها اعزام کنیم.

همچنین در ادامه این جلسه احمدی رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان گزارشی از اولین دوره فستیوال هنرهای رزمی که از سوم خرداد به مناسبت آزاد سازی خرمشهر آغاز شده و تا اول مهرماه هفته دفاع مقدس به صورت مجازی ویژه دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار خواهد شد را ارائه دادند.

کد خبر 5501828

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های دانشگاهی فدراسیون ورزشهای رزمی هادی بشیریان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال کانادا مهدی طارمی کانادا کشتی آزاد دراگان اسکوچیچ تيم مس رفسنجان ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست گفت: روحیه شهادت طلبی در بین جوانان گیلانی همواره وجود داشته و جوانان گیلانی با حضور در خط مقدم جبهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، از عناصر اصلی جبهه حق علیه باطل و حفظ انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و این روحیه باید از سوی اساتید دانشگاه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» افزود: همانگونه که در جبهه نظامی تمام قد در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستادگی می‌کنیم ، در جبهه جنگ‌های ترکیبی هم باید این اقتدار را افزایش دهیم و این امر به نقش آفرینی اساتید بسیجی و تحول فضای فرهنگی دانشجویان نیاز دارد.

وهب جعفریان مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در اعتلای نظام اسلامی گفت: امروزه ترویج تفکر بسیجی در فضای آموزشی دانشگاه‌ها نقش مهمی در دستیابی به اهداف و ِآرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و این مهم می‌تواند ضمن تربیت دانشجویان انقلابی، به تحقق تمدن نوین اسلامی منتهی شود.

محمد دوستدار سرپرست دانشگاه گیلان هم در این نشست با اشاره به فضائل بسیج گفت: تربیت استادان بسیجی برای نقش آفرینی هرچه بیشتر و موثرتر در عرصه‌ی جهاد تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در اولویت کار قرار گیرد تا دانشجویان بیشتری در مسیر دُرُست زندگی رهنمون شوند.

در این نشست جمعی از اساتید و روسای دانشگاه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را برای تقویت تفکرات سازنده بسیجی عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی