Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، اواخر فروردین ماه سال 1401 افسران مبارزه با دوپینگ به صورت سرزده در اردوی تیم ملی کوراش حضور پیدا کرده و قصد داشتند از ملی‌پوشان حاضر در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کوراش تست دوپینگ بگیرند. محمد محمدی بریمانلو عضو تیم ملی جودوی کشورمان که تصمیم داشت به خاطر شرایطی که برای جودو پیش آمد در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کند اما لغو بازی‌های آسیایی هانگژو همه برنامه‌های را به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مقطع خبری در رسانه‌ها مطرح شد مبنی بر اینکه بریمانلو حاضر به دادن تست دوپینگ نشده و اردو را ترک کرده است که وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با این موضوع شفاف‌سازی کرد.

محمد محمدی بریمانلو در واکنش به این سؤال که تمرینات شما علی‌رغم اینکه در تیم ملی حضور ندارید چطور است، گفت: طبق برنامه‌ریزی که انجام دادم تمریناتم به صورت منظم در بجنورد پیگیری می‌شود. من با 6 نفر که جودوکار هستم هر روز در قالب یک تیم به صورت منظم تمرین می‌کنیم و از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم گرفته‌اید از جودو خداحافظی کنید گفت:‌ فعلا تصمیمی برای جدایی از جودو نگرفته‌ام اما شرایطی برایم پیش آمده که قطعا باید این موضوع حل شود. می‌خواهم شغلی را در بجنورد برای خودم مهیا کنم که این موضوع زمانبر است و برای همین از جودو دور شده‌ام. در حال حاضر واقعا معضل اصلی من شغل است. در تلاشم یک مجموعه ورزشی در بجنورد راه‌اندازی کنم و در واقع فعلا به دنبال کارهای اولیه هستم.

بریمانلو در ادامه خاطرنشان کرد: باید  شغل مطمئنی برای آینده خودم دست و پا کنم بعد دوباره جودو را به صورت حرفه‌ای پیگیری کنم. برای گرفتن مجوز باید خودم اقدام کنم. اگر به تهران بیایم و در اردوها حضور پیدا کنم این موضوع انجام نخواهد شد. برای گرفتن مجوز حتما خودم باید اینجا حضور داشته باشم. به هیچ عنوان فعلا تصمیمی برای خداحافظی از تیم جودو ندارم. فعلا تعلیق جودو دست و پای همه ما را بسته و این فرصتی است تا من بتوانم کارهای اصلی را اینجا انجام دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که حتی تصمیمی برای اینکه در رشته دیگری فعالیت کنید هم نگرفته‌اید، گفت: واقعیت این است که من هیچ تصمیمی برای فعالیت در هیچ رشته‌ای نگرفته‌ام. فعلا شغل در اولویت من است. شاید چند ماه آینده این تصمیم را بگیرم. شاید وقتی مجوز مجموعه ورزشی برایم مهیا شد کلا از ورزش خداحافظی کنم. با توجه به شرایط سنی که دارم به پایان دوران قهرمانی نزدیک می‌شوم. برای همین باید به آینده بیشتر فکر کنم. من تصمیم داشتم در بازی‌های آسیایی شرکت کنم اما به خاطر تغییر زمان برگزاری بازی‌های آسیایی این اتفاق رخ نداد.

بریمانلو در واکنش به این سؤال که اگر بازی‌های آسیایی یک سال آینده برگزار شود ممکن است شما دوباره در کوراش فعالیت کنید، گفت: واقعیت اینکه آینده برایم خیلی مهم است. هنوز نمی‌توانم در رابطه با این موضوع نظر قطعی بدهم. کوراش یک حسنی که برایم دارد این است که تمرینات تیم ملی این رشته در شهر من برگزار می‌شود و من فرصت حضور در اردوهای تیم ملی کوراش را دارم اما چون جودو در تهران اردو برگزار می‌کند، من باید مدام در اردوها باشم. 

بریمانلو در پاسخ به این سؤال که اینکه در خبرها مطرح شده شما در اردوی تیم ملی کوراش حاضر به دادن تست دوپینگ نشده‌اید صحت دارد یا خیر، گفت: فدراسیون جودو و کوراش در جریان هستند. اسم من در لیست دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی کوراش نبود. پس از صحبت‌هایی که با مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی داشتم، به اردوی تیم ملی کوراش رفتم و در تمرینات شرکت کردم. در آن مقطع من با خودروی شخصی تصادف کرده بودم و ماشینم به دره سقوط کرده بود. درگیر این مسائل بودم. زمانی که از ملی‌پوشان تست می‌گرفتند من در اردوها حضور داشتم و دقیقا شبی که از ملی‌پوشان تست گرفته شد، راهی بجنورد شدم. روزی که بچه‌ها اسم می‌دادند، من برای انجام این کار حاضر بودم و نمی‌دانم این مسائل چیست که مطرح شده است. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از شما برای تست دوپینگ دعوت شود به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه خواهید کرد یا خیر گفت: در طول این سالهایی که عضو تیم ملی جودو بودم بعد از المپیک ریو به عنوان نفر فیکس وزن 73 کیلوگرم تیم ملی جودو بودم. در مسابقات مختلفی حضور پیدا کردم. حتی در زمان‌های مختلفی که جودو تعلیق بود از فدراسیون جهانی از من درخواست شد به تهران سفر کنم و تست دوپینگ بدهم. من همیشه در این موضوع پیشگام بودم. همین حالا هم چندین بار با فدراسیون پزشکی ورزشی صحبت کردم که هربار آنها صلاح بدانند من آمادگی تست دادن را دارم. در آن مقطع هم هیچگونه فراری از اردوها نبوده و همین حالا هم اگر بخواهند حاضرم برای تست دادن در خدمت فدراسیون پزشکی ورزشی باشم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بریمانلو برنز جودو فروردین پاسخ به این سؤال اردوی تیم ملی کوراش بازی های آسیایی تست دوپینگ حضور پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت

امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا به دلیل عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا، امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن جودو کشورمان، جمعه شب به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان بود. وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا، مدال‌های تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمانی مسابقات کشوری را در کارنامه خود داشت.

سرویس ورزشی ایرنا درگذشت ملکی‌پور را به خانواده وی و جامعه جودو کشور تسلیت می‌گوید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر