Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی هاشمی گفت: مجموع ثبت‌نام صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین شامل ۹۹ هزار و ۳۴۶ نفر بوده که ۳۳ هزار و ۲۴۶ نفر از متقاضیان دارای شرایط بوده و ۱۲ هزار و ۷۵۲ نفر متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان در استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   سید علی هاشمی در این جلسه ضمن اشاره به وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: با آغاز این طرح در استان، ثبت‌نام از واجدان شرایط انجام شده است.
  وی با بیان اینکه ظرفیت سازی برای طرح نهضت ملی مسکن در استان انجام شده است، افزود: متقاضیان تا 13 خردادماه فرصت دارند نسبت به پرداختی خود اقدام کنند که در صورت عدم مراجعه از لیست حذف می‌شوند.
  مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: مجموع ثبت‌نام صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن در این استان شامل 99 هزار و 346 نفر بوده که 33 هزار و 246 نفر از متقاضیان دارای شرایط بوده و 12 هزار و 752 نفر متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.
  بیشترین تمرکز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر مهرگان است
  هاشمی یادآور شد: 672 مسکن مهر فاقد متقاضی بوده که لازم است قرارداد آن  در طرح نهضت ملی مسکن گنجانده و برای جلوگیری از بروز مشکلات نکات لازم در نظر گرفته شود.
  وی اذعان کرد: تأمین زمین نهایی شده در شهر جدید مهرگان برابر 296 هکتار و ظرفیت تأمین شده در بیدستان 88 واحد است.
  مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه بیشترین تمرکز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مربوط به شهر مهرگان است، عنوان کرد: براساس این طرح مقرر شد اراضی مازاد دولتی شناسایی شود و در اختیار راه و شهرسازی قرار بگیرد؛ رئیس جمهور دستور ضرب‌العجل اجرای آن را برای اراضی تمام استان‌ها در سطح کشور صادر کردند و استان قزوین مستثنی از این موضوع نیست.
  هاشمی با اشاره به آمار ثبت‌نام مجردان در طرح ملی جهش مسکن تصریح کرد: تقریبا 9 هزار نفر مجرد در این طرح ثبت نام کرده‌اند.
  گفتنی است در این ادامه این مراسم فرمانداران شهرستان‌های استان گزارشی را از روند اجرای طرح ملی نهضت مسکن ارائه دادند.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن استان قزوین اجرای طرح ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدجمال جوادیان در این خصوص اظهار داشت: با تلاش کارکنان واحد ثبتی، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن اشکذر به رئیس اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان تحویل داده شد.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی و برنامه مختلف همچون طرح نذر خدمت، پرونده یکساله نهضت ملی اشکذر بسته شد.
رئیس واحد ثبتی اشکذر خاطرنشان کرد: سال گذشته هم اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف این شهرستان همچون کاداستر زراعی و صدور اسناد بنا‌های تاریخی از جمله صدور سند کاداستری قلعه ابراهیم آباد با قدمت ۸۰۰ سال یا ۷۰۰ سال انجام شد که امیدواریم امسال هم روند رشد فعالیت‌ها ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
  • بازدید خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد