Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@09:25:26 GMT

اسامي 129 ساختمان پرخطر تهران اعلام شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۱۶۸۶

خبرگزاری آریا-رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران خواستار اعلام اسامی ساختمان‌های پرخطر پایتخت شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهدی عباسی در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم در شهر به عنوان امانت داران بتواینم قواعد ساختمان سازی را به طور دقیق اجرا کنیم، اظهار کرد: امیدواریم تکالیف نظارتی را به گونه ای انجام دهیم که شرمنده نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به وجود 129 ساختمان بسیار پرخطر، تصریح کرد: تقاضا می شود شهرداری این 129 ساختمان را بر اساس اهمیت و میزان حضور شهروندان در این بناها، در اولویت کار خود قرار دهد و گودهای رها شده را نیز در اولویت قرار دهد.
وی افزود: انتشار لیست این ساختمان های پرخطر برای آگهی شهروندان از حقوق آنهاست تا اگر مالکین انگیزه کافی برای بازسازی ساختمان ها را ندارند با تحریم از سوی مردم، اقدام به بازسازی کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: کارگروهی با همکاری قوه قضاییه تشکیل خواهد شد و تنها کار شهرداری تهران و آتش نشانی نیست و به تنهایی نمی تواند کاری کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساختمان پرخطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در شهرداری منطقه ۱۵ یکی از منهول‌ها به دلیل شدت بارش و عدم کشش شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی دچار مشکل شده و کارگران به محل اعزام می‌شوند، اظهار کرد: فشار آب به طور ناگهانی باعث سقوط یک کارگر می‌شود و با وجود تلاش آتش‌نشانی هنوز کارگر مفقود پیدا نشده است. جا دارد از معاونت خدمات شهری برای تلاش‌های این چند روز تقدیر کنیم اما این دلیل نمی‌شود که لایروبی صورت نگرفته باشد.

وی با اشاره به عدم رعایت قواعد HSE تأکید کرد: ساختار HSE نیاز به تقویت دارد و فعالیت صرفاً چند کارشناس در مناطق منجر به رعایت این اصول نمی‌شود. باید بررسی‌های لازم در منطقه صورت بگیرد و در صورت تخلف، با متخلفان برخورد لازم انجام شود.

کد خبر 6096953

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • راند دوم
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان