Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: با تلاش تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان، 10 نفر در کوه های شاهو این استان (مابین کوههای پالنگان و تنگی ور) ساعت ۶ صبح روز هفتم خرداد ماه سال جاری، نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ پیام جلالی افزود: در پی وقوع حادثه در ساعت ۱۹ مورخ ۶ خرداد ماه ۱۴۰۱، در کیلومتر ۵۵ محور کامیاران – مریوان ارتفاعات کوه شاهو (مابین کوههای پالنگان و تنگی ور) و اطلاع توسط آتش نشانی شهرستان کامیاران به مرکز EOC سه تیم عملیاتی کوهستان از پایگاه امداد و نجات گردنه‌ مروارید شهرستان کامیاران به محل اعزام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جلالی بیان داشت: در این عملیات ۲ دستگاه آمبولانس و یک خودروی نجات به محل حادثه اعزام شده که این عملیات با تلاش، جانفشانی و سرعت نجاتگران جمعیت هلال احمر در ساعت ۶ صبح روز شنبه ۷ خرداد ماه خوشبختانه با موفقیت به پایان رسید. وی اظهار داشت: در این حادثه، تعداد کل افراد مفقود شده ۱۰ نفر اعلام گردید که یک نفر مصدوم شده و توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد. مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: مصدوم پس از امداد رسانی همراه با سایر افراد حادثه دیده به نقطه امن، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر انتقال یافت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان شاهو جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)

 

 

 

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.   محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت