Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:55:38 GMT

هنوز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در همدان آغاز نشده است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۱۷۶۴

هنوز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در همدان آغاز نشده است

معصومه خدابنده‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هنوز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در استان آغاز نشده است اظهار کرد: منتظر دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش هستیم تا کارها طبق روال پیش رود.

وی با اشاره به اینکه فعلا نمی‌توان زمان ثبت‌نام و آماری از تعداد کلاس اولی‌ها ارائه داد گفت: امسال در مورد زمان و شیوه ثبت‌نام و متولدینی که باید پایه اول باشند ابهام وجود دارد و منتظر دستورالعمل ابلاغی هستیم تا به اطلاع مردم به ویژه والدین برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با تاکید به اینکه در هیچ استانی ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز نشده است عنوان کرد: شاید استانی ستاد ثبت‌نام به روال سال‌های گذشته تشکیل دهد که البته تخلف است اما تا دستورالعملی از سوی وزارت ابلاغ نشود، نمی‌توان ثبت‌نام انجام داد.

وی به ثبت‌نام ۳۳ هزار دانش‌آموز  پایه اول در مهر ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: تا ۱۲ خردادماه امسال آزمون‌های دانش‌آموزان پایه ابتدایی ادامه دارد و بعد از آن مشخص می‌شود چه تعداد بار دیگر کلاس اولی و به جمع کلاس اولی‌های مهر ۱۴۰۱ اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: کلاس اولی دانش آموزان پایه اول ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز وتا ۲۲ خردادماه ادامه دارد. .یونس محمودزاده افزود: در پایه نهم سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی هماهنگ کشوری و بقیه دروس هماهنگ استانی هستند. وی افزود: آزمون نوبت دوم پایه‌های هفتم وهشتم نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد. همچنین برنامه امتحانی پایه‌های هفتم وهشتم هماهنگ استانی و سوالات هماهنگ شهرستانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی