Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا انسیه خزعلی روز یکشنبه ضمن ابلاغ پیام تسلیت و همدردی رییس جمهور به مردم و خانواده‌های مصیبت دیده حادثه متروپل آبادان افزود:پیام اصلی این خانوادهای داغدیده برخورد با فسادی است که حادثه دلخراش متروپل را رقم زد.

وی افزود:بدون شک دولت تا حصول نتیجه، پیگیر امور است و امیدواریم بتوانیم بخشی از دردها و رنج‌های مردم حادثه‌دیده آبادان را تسکین دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزئلی با اشاره به اعلام عزای عمومی از سوی هیات دولت گفت:از خانواده‌هایی که سرپرست خود را در این مصیبت از دست دادند حمایت می‌شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بر سریعتر خارج کردن پیکرهای دیگر جانباختگان احتمالی در این حادثه با رعایت ایمنی کامل تاکید کرد و افزود:دولت با تمام توان خانواده‌های آسیب دیده از حادثه متروپل را همراهی خواهد کرد.

بخش‌هایی از برج دوقلوی متروپل در مرکز شهر آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ دچار ریزش شد.

از زمان ریزش این سازه تاکنون ماموران امدادی با تمام تجهیزات در حال جست‌وجو و آواربرداری هستند.

تاکنون جسد ۲۹ جانباخته از زیر آور متروپل خارج شده است.

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ساختمان متروپل آبادان انسیه خزعلی آبادان پروندهٔ خبری حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ساختمان متروپل آبادان انسیه خزعلی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ساختمان متروپل آبادان انسیه خزعلی آبادان رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل گفت: در صورت ادامه روند کاهشی رشد جمعیت، ایران در آینده‌ای نزدیک یکی از پیرترین کشورهای جهان می‌شود که با پیامدها و آسیب‌های جدی جبران‌ناپذیری در حوزه اقتصاد، امنیت و فرهنگ مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، افسانه جهانی در دوره تربیت راهبر و کنشگر جمعیت اظهار کرد: با توجه به اهمیت ایجاد شبکه نظام‌مند فعالان در راستای تحول راهبردی خانواده و جمعیت، دوره تربیت راهبر و کنشگر جمعیت با حضور اساتید مؤسسه جوانه‌های مدینه فاضله برای ۲۰۰ نفر از دغدغه‌مندان این حوزه در استان اردبیل برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، توانمندسازی فعالان حوزه جمعیت، هوشیارسازی اجتماعی نسبت به بحران سالمندی، آسیب‌های کم‌فرزندی، تبیین جایگاه مادری و کرامت زنانه و ایجاد انگیزه و دغدغه‌مندی نسبت به مباحث جمعیتی است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل ادامه داد: اقناع‌سازی و گفتمان‌سازی جمعیت و فرزندآوری در بین نخبگان حوزوی و دانشگاهی و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد و شبکه‌سازی افراد آموزش‌دیده همسو با تحول راهبردی خانواده و جمعیت، از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.

جهانی تصریح کرد: در صورت ادامه روند کاهشی رشد جمعیت، ایران در آینده‌ای نزدیک یکی از پیرترین کشورهای جهان می‌شود که پیامدها و آسیب‌های جدی جبران‌ناپذیری در حوزه اقتصاد، امنیت و فرهنگ کشور خواهد داشت.

وی بیان کرد: در طول تاریخ زندگی بشر تفکرات دینی و مذهبی مهم‌ترین عامل در تحولات فردی و اجتماعی بوده و تمام ساحت‌های زندگی بشر اعم از اقتصاد، فرهنگ، سیاست، اخلاق اجتماعی و نظام خانه و خانواده از دین تأثیر پذیرفته است لذا نگاه صرفاً اقتصادی برای حل بحران جمعیتی قطعاً شکست خورده است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: در دین مقدس اسلام، ازدواج امری مقدس بوده و داشتن فرزند صالح، نعمت الهی و مایه خیر و برکت دنیا و آخرت معرفی می‌شود و سقط از گناهان بزرگ و قتل نفس است.

جهانی گفت: تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی، تلاش برای اصلاح سبک زندگی، مقابله با مصرف‌گرایی و اصلاح نگرش‌های عمومی و باورهای اجتماعی، وظیفه راهبران و کنشگران حوزه جمعیت و فرزندآوری بوده و برگزاری دوره تکمیلی راهبر و کنشگر جمعیت و اجرای طرح حمایت از حیات جنین، از دیگر برنامه‌های دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل است.

کد خبر 750943

دیگر خبرها

  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند