Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:44:25 GMT

بازدید بیش از ۱۰۰هزار نفر از غار علیصدر

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۱۸۲۹

بازدید بیش از ۱۰۰هزار نفر از غار علیصدر

عنایتی در نشست خبری با اصحاب رسانه گقت:از ابتدای تاسیس این شرکت تاکنون به گردشگران زیادی خدمات ارائه داده است.

او گفت: شرکت علیصدر یک شرکت  سهامی خاص است و براساس قانون تجارت مدیریت می‌شود و به عنوان نهاد عمومی و غیر دولتی محسوب می‌شود، اما دستگاه بالا دستی آن وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی است که بر آن نظارت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت :غارعلیصدر از ابتدای امسال تاکنون توانسته خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه بدهد.

او گفت: میانگین تعداد بازدید کنان طی ۱۵ سال گذشته ۵۰۰ هزار نفر در سال بوده است، اما در این دو سالی که درگیر ویروس کرونا بودیم تعدادگردشگران دز سال ۱۰ الی ۱۵ هزار نفر بود.

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت:امسال درامد شرکت غار علیصدر ۱۳ میلیارد توملن تاکنون بوده است و ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان حقوق فروردین ماه  کارکنان و کارگران شرکت غار علیصدر بوده است.

۲۵۰ نفر در مجموعه شرکت سیاحتی علیصدر اشتغال دارند.

عنایتی گفت: در مجموع از ۱۳ میلیارد تومان در امد ان شرکت ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای امسال تاکنون هزینه شده است.

خبر در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی غار علیصدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان