Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در حکمی از سوی رئیس شورای عالی استان‌ها، کورش حصیرباف به عنوان مسئول آسیب شناسی حادثه ساختمان متروپل آبادان منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، پرویز سروری در حکمی کورش حصیرباف، نماینده استان سمنان و رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای عالی استان‌ها را مسئول آسیب شناسی حادثه ساختمان متروپل آبادان به جهت رفع نواقص و اصلاح قوانین و مقررات، منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حکم آمده است:
جناب آقای حصیرباف
رئیس محترم کمیسیون عمران، حمل و نقل
با سلام و احترام
با عنایت به منویات مقام معظم رهبری ((مدظله العالی)) در خصوص حادثه ریزش ساختمان متروپل در شهر شهید پرور آبادان، که تلاش گسترده برای جلوگیری از تکرار حادثه در همه نقاط کشور را بر عهده همه مسئولان کشور دانسته‌اند.
به موجب این حکم به جناب عالی ماموریت داده می‌شود جهت پیشگیری از تکرار اینچنین حوادث ناگواری که قلب ملت ایران اسلامی را جریحه دار نموده با استفاده از ظرفیت اعضاء محترم شورای عالی استان‌ها، مستند به اصل یکصدویکم و یکصدودوم قانون اساسی و بند 2 و 3 ماده (88) قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و وظایف شهرداران و ظرفیت شورا‌های اسلامی استان و کلانشهر‌ها نسبت به آسیب شناسی این حادثه جهت رفع نواقص و اصلاح قوانین و مقررات، اقدام و نتیجه را در اسرع وقت اعلام نمایید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساختمان متروپل شورای عالی استان ها ساختمان متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: شوراهای فرادستی در حال حاضر از نظر ساختار مشکل دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، شهرام دبیری، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز شوراها و تجلیل از شوراهای برتر استان اظهار کرد: توجه به شوراها، تخصیص مکان مناسبت جهت استقرار شورای استان و همچنین همراهی و مساعدت در پیشبرد اهداف شوراها و همچنین شورای استان توسط استاندار سمنان امری ارزنده است.

وی افزود: مدیریت استاندار سمنان در خصوص شوراها به عنوان الگویی از مدیریت مطلوب حکومت در استان‌ها مطرح است.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه در سطح استان‌ها پیگیر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین استان هستیم، خاطرنشان کرد: کارهای اساسی و ماندگار در سطح شورای عالی استان‌های کشور در دستور کار است.

دبیری با اشاره به اینکه از نظر محل، بودجه و امکانات، مشکلاتی در سطح شوراها وجود دارد که باید خلاء قانونی آن حل شود، تصریح کرد: شوراهای فرادستی در حال حاضر از نظر ساختار مشکل دارند.

وی ادامه داد: این مساله مهم همراه با مدیریت یکپارچه شهری در راستای ارتقای جایگاه شوراها نیز مدنظر و اولویت است.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: مباحث و مسائل رفاهی اعضای شوراهای اسلامی از جمله بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌شود.

کد خبر 749359

دیگر خبرها

  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد