Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی و هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با حضور در محل این فدراسیون در خصوص همکاری های دوجانبه بین دو فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش در این دیدار که با حضور دکتر خواجوی دبیر کل دکتر کوشکی رئیس انجمن همگانی فدراسیون و احمدی رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان زنجان برگزار شد در راستای بررسی پتانسیل های موجود جهت همکاری مشترک بین دو فدراسیون بحث و تبادل نظر شد.

بهتری در این نشست گفت: فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در تمام زمینه ها آمادگی همکاری با فدراسیون دانشگاهی را دارد.

در ادامه بشیریان گفت: در شهریور ماه سال جاری مسابقات ورزش های رقابتی در کشور ترکیه که در رشته های ( ووشو، کشتی آزادوفرنگی ،سامبو، موی تای ،کاراته و بوکس ) برگزار شود و امیدوارم بتوانیم با همکاری فدراسیون و بخش ها تیم های خوبی را به این رقابتها اعزام کنیم.

همچنین در ادامه این جلسه احمدی رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان زنجان گزارشی از اولین دوره فستیوال هنرهای رزمی  که از سوم خرداد به مناسبت آزاد سازی خرمشهر آغاز شده و تا اول مهرماه هفته دفاع مقدس به صورت مجازی ویژه دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار خواهد شد را ارائه دادند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ورزش های دانشگاهی رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، بانک مرکزی افغانستان امروز در خبری از دیدار حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس نمایندگی سیاسی ایران در کابل با « هدایت الله بدری » رئیس بانک مرکزی افغانستان خبر داد و اعلام کرد: در این دیدار توسعه همکاری های تجاری و بانکی میان ایران و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بدری، توسعه همکاری های بانکی و تجاری با ایران را حایز اهمیت دانست و گفت: افغانستان در چارچوب قوانین و مقررات برای تقویت روابط بانکی از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهدکرد.
رئیس بانک مرکزی افغانستان، همکاری های مناسب بانکی میان دو کشور را زمینه ساز تسهیل تجارت برای بازرگانان دو کشور دانست و گفت: بانک مرکزی افغانستان متعهد است زمینه ارائه خدمات بانکی مطابق با معیارهای جهانی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان