Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اشاره به ادامه عملیات آواربرداری در محل ساختمان ۱۱ طبقه متروپل، گفت: تاکنون پیکرهای ۲۹ نفر از زیر آوار متروپل خارج شده که هویت سه جسد شناسایی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق خلیلیان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق اطلاعات به‌دست آمده ۳۸ نفر پس از حادثه ریزش ساختمان مفقود شدند که عملیات جست‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجو تا بیرون آوردن آخرین نفر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: به منظور شتاب بخشی به عملیات آواربرداری از روز گذشته از چهار جبهه عملیات آواربرداری با سرعت بیشتر آغاز شده و گروه‌های امدادی با تجهیزات پیشرفته در حال کار هستند.

استاندار خوزستان با اشاره به ناپایدار بودن برخی نقاط سازه متروپل، تصریح کرد: برای جلوگیری از ریزش مابقی سازه متروپل، برخی نقاط آن مقاوم سازی شده است.
وی افزود: سه تیم متشکل از شهرداری، راه و شهرسازی و نظام مهندسی تشکیل شده تا برای مهار یا تخریب مابقی ساختمان تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش ایمنا، بخش‌هایی از برج دوقلوی در دست ساخت متروپل آبادان روز دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ دچار ریزش شد، از زمان ریزش این سازه تاکنون مأموران امدادی با تمام تجهیزات در حال جست‌وجو هستند و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

کد خبر 578375

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار خوزستان صادق خلیلیان استاندار خوزستان ریزش ساختمان متروپل در آبادان ریزش ناگهانی ساختمان متروپل در آبادان علت ریزش متروپل در آبادان امدادرسانی به حادثه ریزش متروپل آبادان جان باختگان حادثه متروپل آبادان ریزش ساختمان متروپل آبادان آواربرداری از متروپل آبادان آمار جانباختگان متروپل بازدید مخبر از متروپل آبادان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عملیات آواربرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید رحیمی شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به علت آب‌گرفتگی و سقوط پایه‌های برق، محور سر بندر به آبادان در محدوده شادگان مسدود شد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: همکاران ما در پلیس راه از منطقه خور دورق مسیر را یک‌طرفه کرده‌اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع‌آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید صورت گرفته که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد.

کد خبر 6096007

دیگر خبرها

  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی