Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تحصیل دانش‌آموزان روستای محروم «پشرت» در کانکس و نگرانی خانواده‌های آنها به دلیل نفوذ سرما و گرما و همچنین مشکلاتی در فصل سرد دستمایه پیگیری بسیاری از رسانه‌ها برای بیان مشکلات این مدرسه شده بود و نهایتا با ورود خیران و گروه‌های جهادی مقرر شد این مدرسه تا مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل الندانی مسؤول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در بازدید از روند احداث مدرسه روستای «پِشرت» اظهار کرد: عرصه‌های محرومیت‌زدایی باید با نگاه ویژه‌ای اتفاق بیفتد که این خود مستلزم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های جامعه محلی و گروه‌های جهادی یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی‌های حداکثری به مناطق محروم باید باشد.

مسؤول قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با اعلام اینکه این قرارگاه تمام توان خود برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا درآوردن رفع مشکلات مختلف در حوزه‌های مختلف به کار خواهد بست، تصریح کرد: گروه‌های جهادی تخصصی در هر عرصه‌ای می‌توانند با یک کار تیمی، جهادی و تکاملی به اهداف غایی خود که رفع محرومیت و برداشتن چالش مشکلات پیش‌رو است، برسند و در همین راستا نیز این قرارگاه با بسیج جامعه محلی روستای پشرت و گروه جهادی صاحب الامر (عج) روند احداث دبستان دوکلاسه ی پشرت را سرعت بخشید.

الندانی با قدردانی از خیِّر مدرسه‌ساز، مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، سازمان بسیج دانشجویی استان، اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه، مسؤولان روستای پشرت، و شهرداری و شورای شهر کیاسر که کمک‌های زیادی به این مجموعه در احداث انجام می‌دهند، بیان کرد: همگام سازی و ایجاد وحدت روّیه بین یک جامعه محلی و در مرحله بعد استفاده از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جامعه ی محلی می‌تواند به پیشبرد فعالیت‌های جهادی در روستاها کمک‌ کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی نقش به‌سزایی در جامعه کنونی به‌ویژه در مناطق محروم ایفا می‌کنند، گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا از هر ظرفیت بالفعل و بالقوه‌ای در سطوح مختلف استان برای خدمات‌رسانی‌های حداکثری و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم در راستای زدودن چهره فقر و  محرومیت از محروم ترین نقاط استان استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محرومیت زدایی روستاهای محروم گروه های جهادی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل

به گزارش همشهری آنلاین، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

کد خبر 847447 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل