Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@23:51:10 GMT

اولویت‌های بیمه آسیا در سال جاری

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۱۹۵۷

اولویت‌های بیمه آسیا در سال جاری

نایب رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه اظهار کرد: بیمه آسیا یکی از شرکت‌های خوشنام و توانمند کشور است که با حجم عملیات بیمه‌گری ۱۱/ ۱۱ درصد، به تنهایی سهم مهمی از حجم عملیات بیمه‌گری کشور را برعهده دارد. ارائه طرح‌های جدید بیمه‌ ای و بیمه‌نامه‌های ترکیبی و ارائه خدمات بیمه آنلاین از اولویت‌های بیمه آسیا در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود بادین در آیین افتتاح شعبه ارسباران بیمه آسیا در شهرستان اهر، ضمن اعلام این خبر، ارائه خدمات با‌کیفیت و متناسب با نیاز جامعه را از اهداف و راهبرد بیمه آسیا برشمرد و افتتاح شعب جدید را در راستای این راهبرد توصیف کرد.

نایب رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه اظهار کرد: بیمه آسیا یکی از شرکت‌های خوشنام و توانمند کشور است که با حجم عملیات بیمه‌گری ۱۱/ ۱۱ درصد، به تنهایی سهم مهمی از حجم عملیات بیمه‌گری کشور را برعهده دارد.

وی میزان تولید حق بیمه شرکت در سال گذشته را ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان تولید با رشد ۴/ ۵۴درصدی همراه و از متوسط رشد صنعت بیمه بالاتر بوده است. بادین موفقیت بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور را به دلیل برخورداری این شرکت از مدیریت حرفه‌ای و همدل، معاونان و مدیران کوشا، کارکنان و شبکه فروش توانمند دانست.

نایب رئیس هیات‌مدیره همچنین ارائه طرح‌های جدید بیمه‌ای و بیمه‌نامه‌های ترکیبی و ارائه خدمات بیمه آنلاین را از اولویت‌های بیمه آسیا در سال جاری اعلام کرد. وی افزود: یکی از ویژگی‌های فعالیت بیمه آسیا در دوره اخیر پرداخت خسارت زیان‌دیدگان در کمترین زمان ممکن بود، به طوری که تمامی پرونده‌های خسارت سال گذشته تا پایان سال ۱۴۰۰ پرداخت شدند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • استان های غرب، شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور بارانی می شوند
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه