Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@04:47:38 GMT

رای‌گیری عزل عزیزی‌خادم از دستور مجمع خارج شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۱۹۹۰

حکم قطعی محرومیت دو ساله شهاب‌الدین عزیزی خادم از هرگونه فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محکومیت عزیزی خادم در شرایطی است که او پیش از این حکم کمیته اخلاق را معتبر و قانونی نمی‌دانست و طی روزهای گذشته اعلام کرده بود با وجود این حکم، همچنان در مجمع فدراسیون فوتبال حاضر خواهد شد و به شفاف‌سازی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه حکم کمیته اخلاق به عنوان حکم اولیه دارای صلاحیت و اعتبار لازم برای منع عزیزی خادم از حضور در مجمع عمومی فدراسیون بود، اما کمیته استیناف هم محکومیت و ممنوعیت عزیزی خادم برای حضور در مجمع را تایید کرده است.

در قسمت پایانی حکم کمیته استیناف آمده است: «...بر اساس حکم بدوی کمیته اخلاق و حکم قطعی کمیته استیناف مبنی بر محرومیت رئیس معزول فدراسیون فوتبال نامه عدم امکان حضور شهاب الدین عزیزی خادم در مجمع عمومی دهم خرداد فدراسیون فوتبال به وی ابلاغ شد.»

محرومیت رئیس معزول از حضور در مجمع به معنی خارج شدن رسیدگی به دستور جلسه مجمع برای بررسی عزل عزیزی خادم است و او شانسی برای تصدی مجدد صندلی ریاست این فدراسیون نخواهد داشت و دستور جلسه هم بدون عزیزی خادم، اجرایی نخواهد بود.

با این حال، باید دید عزیزی خادم که نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال را غیر قانونی می‌دانست، باز هم برای حضور در مجمع تلاش خواهد کرد و اقدامی برای ورود غیر قانونی خواهد داشت یا خیر؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی عزیزی خادم فدراسیون فوتبال برکناری عزیزی خادم آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی فدراسیون فوتبال کمیته استیناف حضور در مجمع عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیو، دو و میدانی، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رأی گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد؛

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

۱- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۲- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
۳- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
۴- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۵- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
۶- حمیده اسماعیل نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کد خبر 6095005

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد