Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@07:00:51 GMT

نکاتی برای چیدمان سالن مستطیل شکل

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۲۰۰۳

نکاتی برای چیدمان سالن مستطیل شکل

دکوراسیون و چیدمان اتاق های نشیمن مستطیل شکل

اغلب سالن های مستطیل شکل طولانی، دارای ورودی های متعدد، شومینه و پنجره هستند که می تواند برنامه ریزی برای چیدمان مبلمان را به یک کابوس تبدیل کند. برای چیدمان سالن های مستطیل شکل طولانی و باریک از استفاده ی تلویزیون بزرگ بپرهیزید.

چیدمان سالن های مستطیل شکل

ما در این پروژه از سالن به عنوان اتاق نشیمن آرامش بخش استفاده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانید از آن ها ایده بگیرید.

من در این مقاله چند طرح طراحی کرده ام، همه برای یک اتاق که راه های مختلفی را نشان می دهد که می توان از آن فضا استفاده کرد. به پایین پیمایش کنید تا نکات برتر ما را برای نحوه ایجاد چیدمانی که بیشترین استفاده را از فضای شما می کند، ببینید.


نکاتی برای چیدمان و دکوراسیون اتاق های نشیمن مستطیل شکل
1- تقسیم بندی ناحیه های مختلف:

فضا را به مناطق مختلف تقسیم کنید - مناطق کوچکتری ایجاد کنید که برای گوشه های کوچک مطالعه، مناطق نوشیدنی یا فضاهای کاری مناسب است.

2- میزهای مبل:

اگر قصد دارید مبل را در مرکز اتاق قرار دهید، یک کنسول یا میز مبل باریک پشت آن قرار دهید تا فضای پشت مبل فراموش نشود. چراغ های رومیزی بلند، اما باریک را در اینجا روشن کنید تا ارتفاع طرح و همچنین نور ملایم تر و سطح پایین تر را اضافه کنید.

3- تغییر دکوراسیون فصلی:

اگر چیدمان مبلمان برایتان زیاد مهم نیست، چرا دو مدل چیدمان نداشته باشید – یکی برای تابستان و دیگری برای زمستان؟ مبلمان را در زمستان در اطراف شومینه متمرکز کنید، و تابستان به سمت فضای بیرون متمرکز کنید. مطمئن شوید که در هر صورت، دسترسی آسانی به بالکن، حیاط و دیگر فضاها دارید.

4- استفاده از وسایل جفت:

از داشتن دو میز قهوه خوری یا عسلی به جای یک میز بزرگ نترسید، آنها انعطاف پذیرتر خواهند بود و همچنین متناسب با شکل اتاق خواهند بود.

5- فرش:

اگر فضا را به دو ناحیه تقسیم کرده اید، برای ایجاد انسجام، هر کدام از آنها را با یک فرش همسان چیدمان کنید. در نحوه ی انتخاب فرش از نظر طرح، رنگ، جنس و اندازه ی مناسب آن دقت کنید.

6- قطعات کوچکتر:

به جای اینکه سالن مستطیل خود را با مبلمان و اکسسوری های بسیار بزرگ و درشت پر کنید، از مبلمان کوچکتر و جالب بیشتری در اطراف اتاق خود استفاده کنید.

7- صندلی جایگزین:

یک عثمانی بزرگ نه تنها برای استراحت دادن به پاها عالی است - از چند سینی بزرگ برای نمایش کتاب ها، اشیا و نوشیدنی های میز قهوه خوری استفاده کنید. از طرف دیگر، زمانی که مهمانان شما زیاد هستند می توان از آن ها به عنوان صندلی استفاده کنید.

8- استفاده از مبل های متنوع:

برای سالن های مستطیلی بزرگ می توانید به راحتی دو دست مبل استیل و راحتی استفاده کنید. حتی می توانید از مبلمان خود برای جدا سازی فضای سالن استفاده کنید. می توانید از مبلمان ال برای نشیمن و تی وی روم استفاده کنید.

9- استفاده از میز غذاخوری در سالن:

می توانید در سالن های مستطیلی بزرگ با عرض کم، میز غذاخوری را در انتهای سالن، نزدیک آشپزخانه قرار بدهید.

خب! حالا شما مالک آن هستید! اگر با چیدمان اتاق نشیمن مستطیلی خود مشکل داشتید، امیدواریم این نکات به شما کمک کرده باشد.

منبع: بیتوته

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استفاده کنید برای چیدمان مستطیل شکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی چهار بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین مرتبه عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را تصاحب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی برگزار و تیم ملی کشورمان برای سیزدهمین بار قهرمان این مسابقات شد.

این مسابقه مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و باقر محمدی برای ایران گلزنی کردند و سورنویچیان تک گل تایلند را به ثمر رساند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

این بازی در سالن بانکوک آرنا تایلند برگزار شد و تماشاگران پرتعداد میزبان به تشویق تیم ملی خود پرداختند. ضمن اینکه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار در سالن حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و تایلند

کد خبر 748875

دیگر خبرها

  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر