Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت که لیست ساختمان‌های نا ایمن شهر تهران را منتشر خواهندکرد و در این‌باره با هیچ فردی تعارف ندارند.

به گزارش ایران اکونومیست، قدرت الله محمدی صبح امروز با حضور در  جلسه علنی شورای شهر تهران به حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان اشاره کرد و گفت: این ساختمان تجاری، اداری و پارکینگ بوده و هنوز چندین خودرو در طبقه بالای ساختمان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۶ مغازه در  طبقه همکف این ساختمان فعال شده بود اما خدا را شاکریم که این ساختمان هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده بود.

وی با اشاره به روند آواربرداری در این ساختمان گفت:  این سازه بسیار لرزان است و به واسطه دوربین‌هایی که در اطراف ساختمان قرار گرفته واکنش ساختمان به صورت لحظه‌ای بررسی می‌شود. با توجه به اهمیت آواربرداری موفق شدیم روز اول هفت نفر را زنده  نجات دهیم اما از روز پنجم با تجهیزات سنگین وارد عمل شدیم و امیدواریم تا پنج روز آینده کار شناسایی مفقودشدگان به اتمام برسد.

محمدی با بیان اینکه با دستور وزیر کشور، فرمانده میدان در این حادثه شهرداری و آتش‌نشانی تهران انتخاب شد، گفت: بعد از این حادثه باید عبرت‌هایی ثبت شود و تجربیاتی که به دست می‌آید باید به گونه‌ای باشد که همه مجموعه‌های مختلف از این حادثه درس بگیرند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تاکید بر این که جنس ساختمان متروپل و ریزش آن نسبت به پلاسکو بسیار متفاوت است افزود: ۱۱ طبقه ساختمان با سازه آهنی در مساحت ۲ هزار متر انباشته شده بود. در این روزها  مشاهده کردیم  که «منافقین» و «الاحوازیه» در صحنه حضور داشتند و با تصویربرداری‌های دروغین حاشیه ایجاد کردند.

در همین زمینه بخوانید:‌ تشکیل قرارگاه ایمنی کالبدی شهر تهران

وی در خصوص ساختمان‌های نا ایمن شهرتهران نیز گفت: با هماهنگی با دادستانی لیست ۱۲۹ ساختمان را حتما منتشر خو اهیم کرد چرا که با هیچ فردی تعارف نداریم. بی‌تردید نباید اجازه دهیم بحث انتشار اسامی این ساختمان‌ها تبدیل به ترس شود. وقتی می‌دانیم تعداد زیادی از شهروندان ما روزانه وارد ساختمان‌های ناایمن می شوند نباید از انتشار اسامی آنها بترسیم. حتما لیست ساختمان‌های نا ایمن را منتشر می‌کنیم و با جان مردم معامله  نخواهیم کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ایسنا ، ریزش ساختمان مترو پل آبادان ، فرو ریختن ساختمان پلاسکو ، شورای شهر تهران ، تهران ، آبادان ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ، الاحوازیه ، منافقین ، آتش‌نشانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایسنا ریزش ساختمان مترو پل آبادان فرو ریختن ساختمان پلاسکو شورای شهر تهران تهران آبادان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران الاحوازیه منافقین آتش نشانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی