Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@18:40:40 GMT

حاشیه‌های نخستین روز رویداد فناورانه گام دوم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۲۱۴۸

حاشیه‌های نخستین روز رویداد فناورانه گام دوم

رویداد بزرگ "گام دوم" امروز در حالی آغاز شد که با حاشیه‌های نیز همراه بود. از ورود همزمان غرفه‌داران و بازدیدکنندگان تا ترافیک شدید در اطراف مصلی از جمله این حاشیه‌ها بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رویداد ملی "گام دوم" یا "عصر امید" به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناورانه دانشجویی توسط دانشگاه آزاد اسلامی که در آن 3 هزار آزمایشگاه و کارگاه، استارتاپ و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان شرکت خواهند کرد، صبح امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این رویداد بزرگ فناورانه امروز با حاشیه‌هایی نیز همراه بود که از جمله آنها ورود غرفه‌داران با تجهیزات و وسایل خود به داخل مصلی تهران بود که همین امر باعث ترافیک شدید در اطراف مصلی تهران شده بود.

موضوع بعدی سردرگمی غرفه‌داران در بیرون از مصلی تهران و در انتظار برای ورود بود چراکه ورود تیم‌های فناورانه و غرفه‌داران نمایشگاه، ففط از درب 7 صورت می‌گرفت که همین امر باعث ازدحام در درب‌های دیگر و خیابان‌های اطراف شده است.

اما این پایان کار نیست چراکه غرفه‌داران، دانشجویان و تیم‌های فناور بعد از ورود سخت به مصلی تهران، اکنون باید در صف بازرسی و ورود تجهیزات زیاد خود به داخل سالن باشند و برای این 3 هزار تیم فناور فقط یک دستگاه ایکس‌ری قرار داده شده است که همین امر باعث اعتراض بسیاری از غرفه‌داران و بازدیدکنندگان شده است.

اما سوال اینجاست که آیا ورود و تجهیز غرفه‌ها نباید چند روز زودتر از برگزاری این رویداد بزرگ فناورانه صورت می‌گرفت؟!

حضور 3 هزار آزمایشگاه، استارتاپ و شرکت‌های فناور در رویداد بزرگ "گام دوم"رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد رویداد بزرگ غرفه داران مصلی تهران گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلامت در خصوص وجود تعارض و افزایش روز افزون مقررات مهاجم بر کسب و کارهای ورزشی‌ بویژه باشگاه داران گفت: در حالی که تورم بانک مرکزی بر اساس آمار رسمی بیش از ۵۰ درصد تعیین شده و بسیاری‌ از کارفرمایان و بویژه کارفرمایان دولتی، اجاره بهای اماکن ورزشی خود را با پنجاه درصد افزایش بها همراه کرده اند، از آن طرف نرخ افزایش تعرفه خدمات ورزشی تنها ۲۰ درصد تعیین شده و این امر زمینه افزایش فشار بر باشگاه داران بخش خصوصی را افزایش داده است.

سلامت در ادامه افزود: در صورتی که همگان بر اساس اعلام رسمی بانک مرکزی بر افزایش تورم پنجاه درصدی تاکید دارند، دلیل تاکید متولیان حوزه ورزش بر افزایش ۲۰ درصدی تعرفه که با نظارت سازمان نعزیرات حکومتی نیز همراه است چیست؟

رئیس کمیته باشگاه های فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: خروجی نهایی این وضعیت گرانتر شدن خدمات ورزشی باشگاه ها و کسب و کارهای ورزشی است و در حالی که انتظار می رود بخش های دولتی نسبت به کاهش هزینه های ورزش به عنوان عامل مهمی برای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر اقدام کنند، هر روزه شاهد تصویب یک مقررات جدید برای گران شدن ورزش هستیم.

سلامت در پایان افزود: موضوع و چالش امروز جامعه باشگاه داران افزایش تعرفه نیست، ما معتقدیم باید هزینه باشگاه داران با محوریت ارایه سوبسیدهایی کاهش یابد، نه اینکه هر روز شاهد تحمیل یک هزینه جدید به این صنعت پیشگام پیشگیری و سلامت باشیم.

کد خبر 6092283

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر