Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: دوربین های نظارتی سطح شهر یزد دیگر کارائی لازم را به مانند گذشته در کنترل سرعت و کاهش حوادث ترافیکی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رضا زارع در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه وظیفه نصب تجهیزات کنترل سرعت در سطح شهر برعهده شهرداری می باشد اظهار داشت: دوربین های نظارتی سطح شهر یزد در سال 95نصب شده و امار تلفاتی که در ان سال به وقوع پیوست کمترین میزان تلفات در ده سال اخیر بوده که نشان از کارآمدی نصب دوربین های نظارتی در سطح شهر درجهت کاهش حوادث رانندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه با گذشت 6سال از نصب دوربین های نظارتی در سطح شهر این دوربین ها نیاز به روز رسانی و تعمیر دارد تا دقت انها افزایش یابد که متاسفانه این موضوع چندان در اولویت کاری مسئولان نبوده است.

زارع با اشاره به اینکه در سالهای اخیر تعداد قابل توجهی به معابر در سطح شهر اضافه شده و همچنین نقاط جدید حادثه خیزی متاسفانه ایجاد که باید دوربین های جدید در این محل ها نصب شود خاطرنشان کرد: نسل دوربین های نظارتی نصب شده در سطح شهر یزد برای سال 95می باشد و متاسفانه در سالهای اخیر این دوربین ها چندان به روز رسانی نشده اند که باعث شده این دوربین ها مثل گذشته کارائی نداشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان یزد در پایان با بیان اینکه باید به سمت هوشمند سازی برویم ابراز داشت: مهمترین دلیل تصادفات شهری سرعت بالای وسائل نقلیه می باشد به همین دلیل نقش نصب دوربین های نظارتی در تغییر رفتار رانندگان غیر قابل انکار است در همین راستا می طلبد مسئولان در زمینه نصب دوربین های جدید و به روز رسانی و تعمیر دوربین های سابق اقدامات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دوربین های نظارتی نصب دوربین سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنمایی اصفهان قدیم (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،همزمان با مناسبت هفته فرهنگی اصفهان درویژه برنامه چهارباغ جان اصفهان در گذر فرهنگی چهارباغ با محوریت تاریخ شفاهی و بازاسازی کسبه قدیمی این خیابان معروف برگزار شد.

این خبر در حال تکمیل است..

دیگر خبرها

  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • (تصاویر) بازنمایی اصفهان قدیم
  • بازنمایی اصفهان قدیم (عکس)