Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان لرستان گفت: تاریخ شفاهی خانواده ۳۳ شهید دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان لرستان تهیه و رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی آقایی ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان لرستان با بیان اینکه آنچه امروز همه ما را گرد هم جمع کرده است تکریم خانواده های شهدا دانشجو معلم استان است اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان لرستان میراث  دار 33 شهید دانشجو معلم  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلید واژه یادواره شهدای دانشجو معلم کلمه  دانشجو معلم شهید است، کلمه دانشجو  نماد علم، دانش، پویایی و تحرک، معلم نماد روشنگری، هدایت و شهید کلمه‌ای است که در حقیقت زینت بخش تاریخ بشریت است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان عنوان کرد: در دانشگاه فرهنگیان از یکسال گذشته  برای برگزاری یادواره شهدای دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان برنامه‌ریزی شده و تمام مستندات از جمله تصاویر، زندگی‌نامه، وصیت‌نامه و دست‌نوشته‌های شهدای دانشجو معلم استان جمع‌آوری شده و در کتاب "سروهای سربلند"  به چاپ رسیده است  که امروز رو نمایی می‌شود.

استاندار بوشهر: ترویج فرهنگ شهدا جامعه را از ترفند دشمنان مصون نگه می‌دارد + تصویر باشگاه شهداب: خواسته‌های طلوع‌کیان غیرمعقول و خارج از عرف بود یادواره شهدای عشایر استان بوشهر برگزار می‌شود + تصویر

وی بیان کرد: در یک‌سال گذشته تاریخ شفاهی خانواده معزز 33 شهید  دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان تهیه و رو نمایی می‌شود.

آقایی گفت: شهدا یک روز به اقتضا شرایط کشور احساس تکلیف کردند و با رشادت و شهادت خود توانستند  برگ زرینی از دوران دفاع مقدس را ورق بزنند و حماسه‌هایی خلق کردند که امروز باید احساس تکلیف کنیم و این شهدا را  به نسل نوجوان و جوان جامعه معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: امروز باید نسل جوان و نوجوان و به ویژه  دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را با رسالت و اهداف  شهدا آشنا کنیم و اگر بتوانیم  فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان و آینده سازان این مرز و بوم  منتقل  کنیم بسیاری از کج رویی‌هاو نابسامانی های امروز جامعه برطرف می شود.

انتهای پیام/645/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معلم دانشگاه فرهنگیان شهدای دانشجو معلم یادواره شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان

ایسنا/لرستان استاندار استان از پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان خبر داد.

ابوطالب شفقت امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در جریان بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری که در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهارکرد: بیش از ۳۵ هزار داوطلب در آزمون سراسری شرکت کردند که ۶۳ درصد آنها را جمعیت دختران تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: از مجموع این شرکت کنندگان در آزمون کمتر از ۳۰۰۰ نفر جذب دانشگاه‌های دولتی لرستان می‌شوند.

استاندار لرستان بیان کرد: امیدوارم نخبگان این آزمون در دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین دانشگاه‌های استان جذب شوند.

وی همچنین در بازدید از تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان گفت: انتظار دارم به گونه‌ای این پروژه پیش رود که روز بیست و یکم اردیبهشت ماه یعنی یک روز قبل از برگزاری دور دوم انتخابات تردد از این پل را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان