Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت «کوروش ماگ» مستقر در کارخانه نوآوری آزادی موفق به چاپ کوره‌ای بر روی انواع ظروف چینی، شیشه، بلور و سرامیک شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت «کوروش ماگ» که از سال ۹۶ در کارخانه نوآوری آزادی (شعبه پارک فناوری پردیس) مستقر شده، موفق به چاپ کوره‌ای بر روی انواع ظروف چینی، شیشه، بلور و سرامیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیبی مدیرعامل این شرکت می‌گوید ما در ابتدا کارمان را با تزیین ظروف آغاز کردیم. فعالیت ما در رابطه با طراحی و چاپ سیلک اسکرین و پخت آن روی ظروف شیشه، بلور، چینی و سرامیک است. فعالیت ما یک مرحله تکمیلی در چرخه تولید ظروف چینی، شیشه، بلور و سرامیکی است؛ در واقع دنیای رنگ را در چرخه تولید ظروف مورد اشاره وارد می‌کنیم.


او ادامه داد: با توجه به اینکه فرایند تولید ما یک مرحله تکمیلی در چرخه تولید این ظروف است، می‌تواند کمک شایانی به تولید محصولات متنوع، دلخواه و مورد پسند سلایق مختلف کند. به عنوان مثال در مناطق مختلف ایران سلایق مختلف وجود دارد که ما می‌توانیم با طراحی مناسب روی ظروف، طیف وسیعی از سلایق را در بر گرفته و نیاز مشتری را جوابگو باشیم.


خطیبی تصریح کرد: ما در طول سال‌های گذشته همواره سعی در ارتقا کیفیت کارمان داشتیم و حوزه فعالیت مان را گسترده‌تر کردیم. همچنین با استفاده از مواد اولیه مرغوب‌تر و بهرمندی از روش‌های چاپ نوین و با کیفیت بالا، توانستیم به کیفیت مطلوب در زمینه چاپ دست یابیم و با استفاده از تجهیزات مناسب‌تر در مرحله پخت روی ظروف به سمت توسعه و افزایش کیفیت گام برداشتیم.

لزوم توجه بیشتر به چاپ کوره‌ای روی ظروف
مدیرعامل شرکت «کوروش ماگ» معتقد است در کشور چین محصولات مشابه کاری که انجام می‌دهند بسیار زیاد است، اما کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت می‌تواند از واردات محصولات بسیاری از چین و کشور‌های دیگری که صاحب این صنعت هستند، جلوگیری کند؛ موضوعی که می‌تواند از خروج مبالغ قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری کند.
او تاکید کرد: اقلامی که ما در کشور تولید می‌کنیم در بازار‌های رقابتی با محصولات خارجی به ویژه کشور چین، قیمت‌های بسیار منصفانه تری دارد؛ زیرا در کشور ما مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا، قیمت انرژی پایین‌تر نسبت به سایر کشور‌ها و هزینه پایین‌تر نیروی انسانی وجود دارد؛ بنابراین در صورت توجه بیشتر به این حرفه توان رقابت با تولیدات خارجی وجود خواهد داشت.


خطیبی می‌گوید: همچنین در فرایند کار ما قبل از این که انتقال طرح روی ظروف، چاپ و پخت آن صورت گیرد، ۷ صنف و رسته کاری با ما در ارتباط هستند که یکی از مهمترین آن‌ها تولید ظروف خام است. در واقع رونق کسب و کار ما می‌تواند منجر به رونق کسب و کار ۷ صنف دیگری باشد که مستقیم و غیرمسقیم برای تولید محصول نهایی با ما در ارتباط هستند.

قرار گرفتن در کنار تیم‌های خلاق، کلید طلایی رشد شرکت‌ها در پارک فناوری پردیس است
او گفت: چهار سال از حضور ما در کارخانه نوآوری آزادی می‌گذرد، فضایی که شاید مهم‌ترین ویژگی آن تفاوت با تمام محیط‌های کاری است که تا کنون تجربه کرده ایم. حضور ما در کارخانه نوآوری هر روز درس‌های جدید برای ما داشته است و به رشد و توسعه شرکت مان کمک بسیاری کرده است.


خطیبی تاکید کرد: کارخانه نوآوری آزادی انگیزه ما را برای کار بیشتر کرده و وجود تیم‌های خلاق در کنار یکدیگر به ویژه در فضای کار اشتراکی منجر به بهبود شبکه سازی و استفاده از توانمندی شرکت‌های دیگر برایمان شده است. این کلید طلایی به رشد فعالیت‌های ما کمک کرده است.


او تصریح کرد: حضور در کارخانه نوآوری آزادی و به ویژه کمک‌های شتاب دهنده هفت و هشت به ما برای طی کردن مراحل مختلف در رسیدن به محصول نهایی کمک‌های زیادی کرد.


مدیرعامل شرکت «کوروش ماگ» گفت: توسعه بازار در سراسر کشور یکی از اهداف پیش روی ماست که در زمینه آن گام‌هایی نیز برداشته شده است. همچنین نیم نگاهی نیز به بازار‌های صادراتی داریم تا بتوانیم اقلامی را برای بازار‌های کشور‌های منطقه فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: چاپ ظروف شیشه ای سرامیک نوآوری کارخانه نوآوری آزادی روی ظروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان

نشست خبری علی نصیری معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان با اصحاب رسانه در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد. - اخبار بازار -

علی نصیری معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه برای اولین بار گواهی انحصاری ساخت داخل ریل توسط این مجتمع عظیم صنعتی از وزارت صمت اخذ شده است،گفت : با افتخار اعلام می کنم کلیه پروژه های ریلی کشور با انواع ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان در حال توسعه و پیشرفت است.

وی افزود : ریل سخت نیز به عنوان یک محصول جدید از سبد محصولات ریلی این شرکت تولید و به متروی شهر مشهد تحویل داده شد و سایر متروهای کلان شهرها نیز برای این محصول جدید ضد سایش در حال مذاکره با شرکت هستند.

ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان

معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : کلیه کوریدورهای ریلی کشور با ریل ذوب آهن در حال تجهیز است و این رویکرد توسعه تجارت ایران با سایر کشورها را نوید می دهد.

علی نصیری اظهار داشت : معادن کشور نیز در راستای انتقال مواد اولیه به واحدهای فولادی از جمله سایر متقاضیان ریل ذوب آهن اصفهان به شمار می روند. به عنوان مثال در این خصوص قرارداد گل گهر در مرحله تولید قرار دارد.

وی ادامه داد : در کنار صادرات سبد متنوع محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان، برای صادرات محصول استراتژیک ریل نیز بازاریابی در کشورهای همسایه و اروپای شرقی آغاز نمودیم.

در زمینه ریل تقاضایی وجود ندارد که توان تولید نداشته باشیم

وی خاطرنشان کرد : با توجه به تقاضای بسیار زیاد برای خرید ریل از ذوب آهن پیش بینی تولید حدود 70 هزار تنی انواع ریل در سال جاری را در شرکت داریم. در زمینه ریل تقاضایی وجود ندارد که توان تولید نداشته باشیم.

با تمام توان پشتیبان طرح نهضت ملی مسکن هستیم

معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : در کنار ریل، انواع تیرآهن های بال پهن در سایزهای متنوع نیز در ذوب آهن اصفهان تولید می شود و ما پشتیبانی کامل برای تامین فولاد طرح نهضت ملی مسکن را اعلام نمودیم.

کمیت و کیفیت زغال داخلی عامل واردات زغالسنگ

وی در ادامه به تامین زغالسنگ مورد نیاز برای تولید انواع محصولات فولادی در ذوب آهن پرداخت و گفت : معادن زغالسنگ داخل به لحاظ کمیت و کیفیت پاسخگوی نیاز ذوب آهن نیستند همچنین مجموعه میدکو نیز دیگر فولادی کوره بلندی کشور است که به زغالسنگ نیاز دارد. ذوب آهن اصفهان به دنبال واردات زغالسنگ نیست اما کمیت و کیفیت زغالسنگ داخلی سبب می شود لاجرم بخشی از نیاز خودمان را برای فراهم نمودن ترکیب تولیدی از مسیر واردات تامین کنیم. با انجمن زغاسنگ کشور در این خصوص مذاکرات خوبی را در حال انجام هستیم.

دیگر خبرها

  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد