Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@10:22:17 GMT

۵۰۰ نقطه ناایمن در شهر اصفهان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۲۲۹۱

۵۰۰ نقطه ناایمن در شهر اصفهان وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بنابر اعلام معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، ۵۰۰ نقطه خطر در این کلانشهر وجود دارد که باید به مالکان آن‌ها تذکر داده شود تا شاهد بروز اتفاقات ناگوار همچون متروپل آبادان در شهر نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه هشتم خردادماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حادثه دردناک آبادان، اظهار کرد: شاهد بودیم تمام امکانات و تجهیزات لازم از روز نخست برای کمک به این حادثه و حادثه‌دیدگان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام گروه‌های مختلف به محل حادثه، افزود: مجموعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان یکی از گروه‌هایی است که از نخستین روزهای حادثه در محل حاضر شد و مأموران سازمان ایثارگرانه در این شرایط سخت در حال امدادرسانی هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در حادثه متروپل آبادان تعدادی از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند که دلیل آن مشکلات زیربنایی هنگام ساخت‌وساز بوده است، لذا همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کردند باید با خاطیان برخورد شود.

وی ادامه داد: در شهر اصفهان به اذعان معاونت خدمات شهری ۵۰۰ نقطه خطر داریم که باید به مالکان آن‌ها تذکر داده شود تا شاهد بروز اتفاقاتی همچون متروپل آبادان در شهر نباشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهروی‌پور گفت: در حال حاضر شاهد بروز پدیده‌های طبیعی در اصفهان هستیم که ممکن است در نتیجه آن، بعدها شاهد اتفاقات ناگوار باشیم که یکی از این عوامل طبیعی فرونشست است، لذا از رئیس‌جمهور درخواست می‌کنیم در سفر خود به اصفهان به موضوع مهم جاری بودن آب در زاینده‌رود که دغدغه همگان است توجه داشته باشد، زیرا خشکی زاینده‌رود از مهم‌ترین علل فرونشست زمین است.

کد خبر 578373

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر عضو شورای شهر اصفهان کلانشهر شهرداری اصفهان ریزش ساختمان متروپل در آبادان ریزش ناگهانی ساختمان متروپل در آبادان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن

سرپرست دبیرخانه HSE شهر تهران از ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید سجاد موسوی درباره نظارت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ایمنی بوستان‌های پایتخت، گفت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث و صیانت از جان شهروندان، طرح ارزیابی ایمنی بوستان‌های پایتخت به اجرا درآمد. 

وی با بیان اینکه این طرح توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد، گفت:  در این طرح  تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵ هزار و ۶۱۴ موارد ناایمن در این بوستان‌ها شناسایی شد که بر اساس پیگیری های صورت گرفته از تعداد مذکور هفت هزار و ۷۷۷ مورد رفع و ایمن‌سازی شد و موارد باقی‌مانده نیز در حال پیگیری و رفع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس