Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-صاحبان 20 شغل مزاحم در نواحی پنجگانه منطقه 19 طی یک ماه اخیر مشمول اجرای رأی بند 20 مبنی بر تعطیلی و یا تغییر شغل شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه گفت: با پیگیری های اداره ساماندهی صنایع و مشاغل این منطقه تعداد 20 واحد جوشکاری، آلومینیوم سازی، آهنگری و انبار ضایعات تغییر شغل داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به صدور رأی بند 20 درخصوص اجرای رای برای 2 واحد کارواش واقع در خیابان شهید زلفی و مهران اقدام به تعطیلی و تغییر شغل کردند.
شهردار منطقه در ادامه به تشریح گوشه ای از اقدامات اجرایی در راستای نگهداشت شهر و حفظ محیط زیست از آلودگی حیوانات مضر شهری پرداخت و بیان کرد: در همین راستا، طی طرح های اجرا شده در راستای کنترل جمعیت موش ها، 641 مورد منفذ فعال و غیر فعال شناسایی و طعمه گذاری شد. علاوه بر این، 60 دریچه یکطرفه نصب، 75 مورد انسداد و اطلاع رسانی لازم نیز به شهروندان در قالب توزیع بیش از 250 بروشور آموزشی صورت گرفت.
این مسئول در خصوص جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب، بر زنده گیری 52 قلاده سگ طی گشت زنی و در پاسخ به پیام های 137 تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، طی دو روز گذشته، ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد پلمب شد که عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای این صنف تشکیل شده و ۷ واحد نیز پلمب شده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد