Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 18 به همراه معاونان و مدیران منطقه از حوزه املاک و شهرسازی تجاری و املاک مربوط به شهرداری منطقه 18 بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  18، محمد جواد خسروی شهردار منطقه جهت بررسی وضعیت پرونده های شهرسازی و رفع مشکلات احتمالی از واحدهای ستادی معاونت شهرسازی و معماری منطقه بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 18 در این بازدید میدانی سرزده گفت: شهرداری وظیفه دارد برای  توسعه زیر ساخت های اقتصادی و اجتماعی تلاش های لازم را انجام دهد و مسیر پیشرفت را  تسهیل کند. با هماهنگی های انجام شده برنامه داریم املاک متعلق به شهرداری را به بهترین شکل ممکن برای عموم مردم و شهروندان استفاده کنیم.
شایان ذکر است؛ در این بازدید از بازار استیل پارس غدیر، اداره پسماند منطقه، سرای محله شاد آباد، دفتر کارآفرینی منطقه، انبار منطقه و انبار پرچین بازدید شد و دستورات لازم توسط شهردار منطقه هجده برای تسهیل درخواست های مردم مطابق قانون صادر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه18 شهردار منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها

مصطفی زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با زهیرحاجی حسینی مدیرکل  ورزش و جوانان استان یزد و معاونین این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که نارگانی معاون توسعه ورزش، راجی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، آزاده دهقان معاون توسعه ورزش بانوان و شیر مدیر روابط عمومی این اداره کل و ربانی معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نیز حضور داشتند، بر تعامل و همکاری هرچه نزدیک‌تر این دو نهاد تاکید شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بازوی قوی برای ماست و تعامل و همکاری دو این دو نهاد ثمرات زیادی در توسعه ورزش و اشاعه فرهنگ در جامعه خواهد داشت.

حاجی حسینی افزود: فرهنگ و ورزش دو مقوله جدانشدنی هستند که باید به هردو آنها توجه شود و ما نیز تلاشمان اشاعه فرهنگ و اخلاق در بین ورزشکاران و جامعه ورزش است.

وی بیان داشت: خوشبختانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به خوبی در زمینه توسعه ورزش در شهر یزد تلاش داشته و المپیاد محلات رویداد مهم ورزشی است که شور، نشاط و پویایی در محلات ایجاد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: برای توسعه هرچه بهتر ورزش و فرهنگ سازی ورزش کردن در جامعه باید تعامل و همکاری در بین دستگاه‌ها و نهاد برقرار باشد و امیدواریم با تعامل و همکاری بیش از پیش با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بتوانیم گام‌های خوبی در پیشرفت ورزش در سال جدید برداریم و رویداد‌های بزرگی را برگزار کنیم. 

زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هم در این نشست گفت: قطعا ورزش یکی از مقوله‌های مهم جامعه است که آمادگی این را داریم تا همکاری و تعامل همه جانبه‌ای باهم داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است