Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد پاریابی مدیر روابط عمومی رهپویان وصال گفت:مجموعه رهپویان وصال نماینده آستان قدس بوده و در بخش امور فرهنگی  مجموعه ای به نام شبکه جوانان رضوی در پانزدهمین سال  فعالیت خود  در مراکز استان ها با آستان قدس رضوی در ارتباط هستند و شاخص کارشان در برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در ایام دهه کرامت است .

او گفت: جشن‌هایی که برگزار می‌شود ۳ ضلع دارد و  با ولادت حضرت معصو مه (ص) شروع می‌شود که یازدهم خرداد ماه است و در ۲۲ خرداد ماه هم که اوج این جشن‌ها است ولادت امام رضا (ع) است در این ۱۰ روز نیز یک روز رو به نام بزرگداشت شاهچراغ (ع) که در حقیقت این سه شهر مثلث این جشن‌ها در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این جهت خود شیراز و استان فارس اهمیت خاصی در برنامه جشن‌ها دارد که این جشن هادر سراسر با حضور خادمان برگزار می‌شود.
وسعت برگزاری این جشن‌ها به اندازه پهنای استان فارس هست که پارسال ۵ کاروان میزبان بودیم که این ۵ کاروان هر ساله قبل از ورود خادمان یک نشست هماهنگی با کل همکاران خودمان در سراسر استان داریم.
سه روز پیش این نشست خبری هماهنگی انجام شد و تمام شهرستان‌ها آمدند و برنامه هایشان را ارائه دادند و همه هماهنگی‌ها انجام شد چه در سطح استان چه در سطح کشور که با ورود آقایان این جشن‌ها آغاز می‌شود.
پارسال که کاروان زیر سایه خورشید آمدند ۲۵ تشکل در سراسر استان با ما همکاری می‌کنند در شهرستان‌های مختلف، که در مجموع افرادی که در این ۲۵ تشکل است نزدیک به ۴۰۰ نیرو‌ی فعال داریم که هماهنگی‌ها را در سراسر شهرستان خودشان انجام می‌دهند.
حضور مخاطبان در پارسال نزدیک به ۵ هزار نفر در جشن‌ها و برنامه‌ها یی که گفته می‌شود عناوینش به چه شکل است حضور داشتند.
بازتاب رسانه‌ای این خبر‌ها در جراید روزنامه‌ها نزدیک به ۴۰ خبر بوده که چه در شبکه‌های سراسری، چه شبکه استانی و جراید محلی بازتاب خبری داشته است.
هر ساله ۲ برنامه زنده هم در شبکه استانی مرکز فارس داریم که همان جشن امام رضا است که اصل جشن‌ها در شیراز برگزار می‌شود.
۴۰ منطقه محروم در این کاروان‌ها حضور داشتند که اگر ۴۰ تابوده ۲۰ تا بهش اضافه شده ۵۰ روستا شرکت کردند، ۳۰ تا شهر حضور داشتند این کاروان‌ها و ۲۳۵ نقطه استان فارس را ما پارسال برنامه‌ها را برگزار کردیم
برنامه‌ها به چند نوع برگزار می‌شود یکی جشن اصلی داریم که وقتی کاروان وارد یک استان که می‌شود جا‌های مختلفی که می‌روند از جمله جا‌هایی که بازدید می‌شود بیمارستان‌ها است دیدار با خانواده شهدا بازدید از زندان‌ها را داریم.
یکی از این برنامه‌ها آرام جان هست که کاروان‌ها به درمانگاه ها، بیمارستان‌ها چه عمومی و چه خصوصی ف مراکز ترک اعتیاد، حضور در زندان‌ها است که برنامه مفصل داریم برای زندان‌ها هر ساله که با مدیر کل زندان‌ها هماهنگ می‌شود و ابلاغیه به تمام زندان‌ها می‌زنند تلاش می‌شود در حضور خادمان در زندان‌ها همراه با آزادی زندانیان باشد.
با ستاد دیه استان هماهنگ می‌شود مبالغی در نظر گرفته می‌شود و کار‌های اداریش انجام می‌شود و به صورت نمادین در همان روز زندانی آزاد می‌شود که هرساله ما موضوع آزادی زندانیان در زندان‌ها رو داریم همراه با جشن.
همراه خادمان پرچم متبرک امام رضا است و تبرکاتی که همراه با پرچم است ییک قاب عکس برای خانواده شهدا، نمک و نبات
برنامه انس با مهربانی است که حضور در مناطق کلان شهر‌ها است البته با جبهه فرهنگی هم هماهنگ شده که حضور خادمان با خدمات آموزشی است.

در حال تکمیل......

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشست عمومی جشن های مردمی برگزار می شود جشن ها برنامه ها زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران