Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درخصوص وضعیت آمار بیماری کرونا در استان اصفهان گفت: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۴۷۲ و ۱۵۴ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

نورالدین سلطانیان می‌گوید: در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۸۹ هزار و ۴۲۳ نفر و موارد نمونه گرفته‌شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) ۳۸۷ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۶ نفر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲۰۶ هزار و ۴۷۲ نفر تعداد کل بستری‌شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد بستری‌شدگان فعلی در بیمارستان‌ها ۱۱۳ نفر بوده است.

او تعداد بیماران بستری ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی استان اصفهان را ۳۴ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

۱۱ هزار و ۶۸۱ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۷۲۸ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان بوده است.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان یک فوتی بر اثر ابتلا به کرونا گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا بستری بیماران کرونایی استان اصفهان ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، گاز مناطقی از شهرستان آمل فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت برای تعمیرات قطع می‌شود.


بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران؛ به علت اتصال شبکه جدید به شبکه گازدار. جریان گاز در شهرستان آمل شامل: روستا‌های آغوزکتی، سرهنگ کتی، مارکتی، چشمه سر محله و نرم
از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۹ به مدت ۱۶ ساعت قطع خواهد شد.

لذا از مشترکین گرامی تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور جداً خودداری نمایند.


پیشاپیش از بردباری و همکاری مشترکین محترم این مناطق متشکریم.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری