Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@15:18:46 GMT

انتقال اردوي تيم ملي جودو به البرز

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۲۵۹۲

خبرگزاری آریا-اردوی تیم ملی جودو با حضور 12 جودوکا به استان البرز منتقل شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، اردوی آماده سازی تیم ملی جودو برای حضور در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از 6 خرداد در خوابگاه آزادی تهران آغاز شده است، اما با تصمیم کادر فنی تیم ملی، تمرین ملی پوشان از امروز در خانه جودو استان البرز پیگیری می‌شود تا نمایندگان کشورمان با جودوکا‌های استان البرز تمرین مشترک داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردو‌های تیم ملی تا 16 خرداد ادامه دارد و پس از آن تیم ملی جودو هفته سوم خرداد برای حضور در رقابت‌های بین المللی سن پترزبورگ راهی روسیه می‌شود.
علی قلی پور و کیوان مهدی زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم، حمیدرضا پاپی و علیرضا خجسته در وزن منهای 66 کیلوگرم، محمدرضا صدیقی و وحید جدی در وزن منهای 73 کیلوگرم، مهدی فتحی پور در وزن منهای 81 کیلوگرم، محمدرضا سعیدی مدنی و قاسم باغچقی در وزن منهای 90 کیلوگرم، علی پرهیزگار در وزن منهای 100 کیلوگرم، حمیدرضا ملک زاده و سعید کرجی در وزن به اضافه 100 کیلوگرم نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جودو وزن منهای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان