Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@06:45:55 GMT

بررسی پرونده‌های پلاک ثبتی در صحن امروز شورای شهر

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۲۶۴۸

بررسی پرونده‌های پلاک ثبتی در صحن امروز شورای شهر

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، تعدادی از پرونده چند پلاک ثبتی امروز در صحن شورای شهر از لحاظ باغ بودن یا نبودن مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند.

در این جلسه شرایط وضعیت پلاک ها در مناطق مختلف پایتخت بررسی و در خصوص هر یک از این پلاک‌ها رأی‌گیری انجام و تصمیمات مبنی بر باغ بودن یا نبودن آنها اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تناقضی در زمینه رأی دادن به پلاک های ثبتی ما را رنج می دهد از طرفی باید چهار آیتم را در نظر بگیریم و از طرفی گزارش پلاک‌های ثبتی باید در شورا ارائه شود. وقتی این آیتم ها در نظر گرفته شده چرا باید در شورا به رأی گذاشته شود.

وی افزود: می توان با بررسی تمام زمینه ها فکر دیگری در خصوص پلاک ها کرد. در این زمینه قانون باید به روزرسانی شود چراکه درگیر تناقضات هستیم که باید رأی بدهیم یا خیر؟ جلسه چهارشنبه شورای عالی استان‌ها بسیار مهم است و امیدواریم اتفاقات خوبی در این جلسه در خصوص پلاک‌ها بیفتد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر باغ مناطق پرونده باغات پلاک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی الفت‌پور افزود:بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، به خصوص ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است.

آقای الفت‌پور تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه برای پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان