Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده در نیمه غربی استان خبر داد و گفت: در مناطق شرقی غبار محلی انتظار می‌رود اما شرایط برای ورود گردوخاک از مناطق دیگر به اصفهان فراهم نیست.

نوید حاج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده برقراری جوی نسبتاً پایدار تا پنج روز آینده بر روی استان اصفهان است و در این مدت پدیده غالب در استان گاهی وزش باد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فراهم بودن شرایط ناپایداری همرفتی طی دو روز آینده در نیمه غربی استان، افزود: به دلیل افزایش ابر، احتمال رگبار پراکنده باران در ساعات اوایل شب در این منطقه وجود دارد، در مناطق شرقی نیز وزش باد شدید انتظار نمی‌رود بنابراین پدیده غبار محلی پیش‌بینی می‌شود اما شرایط برای ورود توده گردوغبار از مناطق دیگر کشور به اصفهان فراهم نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده را بدون تغییر محسوس دانست و گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۳۳ درجه و کمینه فردا صبح شهر اصفهان به ۱۷ درجه می‌رسد.

وی گرم‌ترین نقطه استان را کاشان با دمای ۳۵ درجه اعلام کرد و ادامه داد: خنک‌ترین شهرستان نیز بویین‌ومیاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 578383

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی استان اصفهان پیش بینی هواشناسی امروز اصفهان کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان پیش بینی هواشناسی اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده رگبار پراکنده باران رگبار پراکنده و وزش باد شدید گردوغبار محلی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا بارش باران بارش های رگباری باران های رگباری غرب اصفهان وضعیت هوای اصفهان هواشناسی پیش بینی هواشناسی غبار محلی جو پایدار تداوم جو پایدار در اصفهان ناپایداری جوی رگبار و رعد وبرق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد

     به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، میرحسینی اظهارداشت:  از بعدازظهر دوشنبه تا پنجشنبه با فعایت موج جوی گاهی افزایش ابر، وزش باد به‌نسبت شدید، رگبار پراکنده باران و از بعدازظهر چهارشنبه وزش باد شدید بعضاً با گردوخاک و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.   وی ادامه داد: دمای امروز یزد زا ۱۹ تا ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر  در نوسان خواهد بود.  

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده