Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبحان رجب پور در اولین کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۱، گفت: اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه باعث شد تا میزان قاچاق انواع فرآورده‌های نفتی در حوزه استحفاظی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری کاهش یابد.

او می‌گوید: این کارگروه به منظور ایجاد هماهنگی، پشتیبانی، پیگیری و پیشگیری عملیات مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی بین دستگاه‌های اجرایی متولی سوخت و با آسیب شناسی و بررسی راهکار‌های مقابله و کاستی‌های احتمالی به ساماندهی سوخت رسانی به ذینفعان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اولین جلسه این کارگروه در سال ۱۴۰۱ گزارش سازمان جهاد کشاورزی و پلیس راهور پیرامون پلاک دار کردن ماشین آلات کشاورزی (تراکتور و کمباین) ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته رجب پور بررسی و رفع مغایرت تخصیصی سوخت چاه آب کشاورزی و ذخیره سازی سوخت فسیلی و جایگزینی گاز طبیعی توسط واحد‌های تولیدی استان از دیگر مواردی بود که در این کارگروه پیگیری شد.

او در ارتباط با سوخت چاه‌های کشاورزی استان که تعدادی از آن‌ها فاقد مجوز است، گفت: تعیین تکلیف چاه‌های کشاورزی فاقد پروانه با همکاری ادارات متولی و تسهیل روند اخذ پروانه با پیگیری مستمر مسئولین استان به نتایج خوبی رسیده است.

به گفته رجب پور انجام بازدید‌های میدانی از مجاری عرضه سوخت بطور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

در ادامه هر کدام از اعضا کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی نظراتی را بیان و آن را مورد بررسی و هم اندیشی قرار دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق فرآورده های نفتی پخش فرآورده های نفتی قاچاق کالا قاچاق فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس