Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد بازرگان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به وضعیت امور جوانان استان و آمار مربوط به سمن های جوانان افزود: هدف تعیین شده بر اساس جمعیت جوانان استان ثبت ۵۵ سمن تا سال ۱۴۰۰ بود که تا کنون در استان ۱۰۱ مجوز صادر شده است و این از عملکرد کشوری بالاتر است.

وی اضافه کرد: ۱۱ مرکز مشاوره ازدواج، ۲۶۸ کارگاه ازدواج، یک‌هزارو ۲۲۸ مشاوره رایگان، ۲۹ مورد تولیدات رسانه ای و ۱۴ هزارو ۴ فقره تسهیلات در حوزه ازدواج جوانان پرداخت شده و این بخشی از عملکرد دفتر برنامه ریزی جوانان استان طی سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسوول، آبان سال گذشته نیز دوره ملی دانش افزای مدیران و روانشناسان سراسر کشور به میزبانی زنجان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز جهاد دانشگاهی برای اجرای طرح نوآوری و شکوفایی جوانان با استقرار ۱۶ تیم نوآور را از جمله طرح های ملی انجام شده اعلام کرد و گفت: برگزاری دوره های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با همکاری اتحادیه دانش آموزی با حضور ۳۱۳ نفر از طریق ستادهای ساماندهی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های موجود در استان در راستای اشتغالزایی و بستر سازی برای کارآفرینان احصا شده اند خاطرنشان کرد: این ظرفیت ها در بخش های صنعت و معدن، بازرگانی، کشاورزی، خدمات برتر همانند مرکز ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمان و سلامت در شهر زنجان و گردشگری وجود دارند و باید با برنامه ای مدون از آن ها بهره جست و این تنها با هم افزایی دستگاه ها امکان پذیر است.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان زنجان بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان زنجان بهبود فضای کسب و کار وزارت ورزش و جوانان زنجان بهبود فضای کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077729 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور (عکس)
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن