Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان ورزش و نشاط هیئت ورزش کارگران استان البرز در ادامه حضور خود در شرکت های صنعتی و تولیدی میهمان کارکنان و کارگران شرکت آذین خودرو بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، این برنامه صبح امروز یکشنبه با حضور حداکثری کارگران و جامعه کارو تلاش این شرکت تولیدی برگزار شد و کارگران شریف آن دقایق با نشاطی را با انجام ورزش صبحگاهی و حضور درمسابقات مفرح دارت وفوتبال رو میز(فوتبال دستی) تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کاروان نشاط و ورزش هیئت ورزش کارگران استان البرز در حاشیه این برنامه گفت: خوشبختانه طرح فدراسیون ورزش کارگران کشور برای ترغیب جامعه کار و تلاش به فعالیت های ورزشی با استقبال خوبی روبرو شده و مدیران این شرکت ها با آغوش باز پذیرای این کاروان هستند.

 

جعفر امینی افزود: جای خرسندی است که عنوان کنم شرکت آذین خودرو از جمله واحدهای تولیدی است که همواره به موضوع نشاط و شادابی پرسنل خود اهمیت می دهد و بستر لازم را برای فعالیت ورزشی پرسنل خود با ایجاد یک فضای ورزشی مناسب مهیا کرده است ودر اجرای پویش های ملی و استانی نیز پیشقدم بوده است.

وی در ادامه گفت: جا دارد تشکری هم از آقای عبداللهی ریاست محترم هیئت ورزش کارگران استان ورئیس اداره فرهنگی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی البرز داشته باشم که بسترمناسب اجرای مناسب این طرح ورزشی را در استان مهیا کرده و سبب شده البرز جزء استان های پیشرو در اجرای پویش های ورزشی قرار بگیرد.

امینی در پایان گفت: توجه به ورزش از سوی شرکت های تولیدی و صنعتی در ماههای اخیر وبا گذر از کرونا تقویت شده به نحوی که چندین شرکت در نوبت حضور کاروان ورزش و نشاط در آن واحد تولیدی هستند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز ورزش همگانی آذین خودرو ورزش کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد