Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@19:21:00 GMT

طرح گازرسانی ۴۹ روستای سوادکوه کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۳۲۰۲

طرح گازرسانی ۴۹ روستای سوادکوه کلنگ زنی شد

قاسم مایلی رستمی سرپرست شرکت گاز استان مازندران، در گفتگو با خبرنگار مهر، در مراسم کلنگ زنی طرح گازرسانی خط تغذیه فاز یک و دو، منطقه راستوپی شهرستان سوادکوه گفت: پس از مدت‌ها سرانجام توانستیم مجوز این طرح را از معاون رئیس جمهور و اداره راه کشور اخذ کنیم.

وی اعتبار این طرح را ۱۲۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: با این طرح ۴۹ روستا با ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش گاز قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول میزان خط تغذیه اصلی را ۲۰ کیلومتر و خط شبکه توزیع را ۲۳۵ کیلومتر عنوان و ابراز امیدواری کرد کرد تا پایان سال ۱۴۰۲ این منطقه گازدار خواهند شد.

کد خبر 5502005

منبع: مهر

کلیدواژه: گازرسانی روستایی سوادکوه شرکت گاز مازندران ساختمان متروپل بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان گرد و خاک اردبیل سوم خرداد فتح خرمشهر شهادت امام صادق ع نماهنگ سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان

عملیات اجرایی گازرسانی به مجتمع دامپروری شهرکیان با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۱۵ هزار مشترک گاز در چهارمحال و بختیاری

مساحت این مجتمع دامپروری ۹۰ هکتار و دارای ۷ هزار دام راس گاو شیری است.

برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی به‌منظور خرید لوله، اتصالات و تجهیزات گازرسانی تامین شد و دو میلیارد تومان از سوی اعضای مجتمع دامپروری شهرکیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ارتقای راه‌های سیستان وبلوچستان به بزرگراه نیازمند ۳۰ همت
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • توفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتر سبزوار را درنوردید
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان