Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@09:50:46 GMT

برگزاری ۷۰ درصد یادواره‌های کنگره شهدای لرستان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۳۳۱۱

برگزاری ۷۰ درصد یادواره‌های کنگره شهدای لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام ستاری ظهر امروز  در حاشیه نخستین یادواره شهدای دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز یادواره ۳۳ شهید دانشجومعلم استان برگزار و از خانواده این شهیدان عزیز تجلیل و قدردانی شد.

وی خاطرنشان کرد: زندگی و شیوه راه شهدا، تضمین‌کننده آینده راه کشور و جوانان ایران اسلامی است، بنابراین امروز افتخار ما این بوده که در پرتو خون شهدا زندگی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه آزادگی و آزاد زیستن را از خون شهدا داریم، افزود: ملت ایران نیز قدردان خانواده شهدا است و آرزومندیم پاسدار خون و حریم این عزیزان باشیم.

ستاری بیان داشت: استکبار برای اینکه چراغ انقلاب را خاموش کند، از هر حرکتی دریغ نخواهد کرد، از جنگ اقتصادی به جنگ سیاسی و از جنگ فتنه و نفوذ به جنگ فرهنگی روی آورد و امروز به دنبال این است که نسل آینده انقلاب را از ارزش‌های دینی تهی کند.

وی بر ترویج فرهنگ شهدا و انتقال آن به نسل‌های آینده تاکید و تحقق این مهم را یکی از عوامل خنثی کننده توطئه‌های دشمن عنوان کرد.

معاون سیاسی استانداری لرستان ادامه داد: کنگره شهدای لرستان پایان سال جاری و یا اوائل سال آینده برگزار خواهد شد، و در این زمینه یادواره‌های مختلف از جمله فشری، موضوعی، شهری، محلی و شهرستانی برگزار و یا در حال برگزاری است، ضمن اینکه تاکنون ۷۰ درصد یادواره‌ها در این بخش برگزار شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون سیاسی استانداری لرستان کنگره شهدای لرستان بهرام ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا