Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حامد قادرزاده روز یکشنبه در آیین امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: از مهمترین اهداف این تفاهم نامه، همکاری مشترک طرفین در ساماندهی و اجرای «طرح دستیار فناوری» با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان در واحدهای فناور، تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع در روند انتقال فناوری، تقویت واحدها و شرکت‌های دانش بنیان با تامین نیروی انسانی متخصص و همچنین افزایش اثربخشی فارغ‌التحصیلان در داخل کشور و جلوگیری از خروج نخبگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «طرح دستیار فناوری» یکی از برنامه‌های مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای هدایت هدفمند دانشجویان به سمت استفاده کاربردی و کسب تجربیات عملی آنها در راستای شکل‌گیری دانشگاه جامعه‌ محور، پاسخگو و کارآفرین است که با هدف تربیت نیروی متخصص و اشتغال دانش‌ آموختگان، اجرایی خواهد شد.  

رییس پارک علم و فناوری کردستان تاکید کرد: این طرح در بالا بردن روحیه امید، افزایش انگیزه تحصیلی، مهارت‌ افزایی و تعیین مسیر شغلی و حرفه‌ای دانشجویان نقش بسزایی خواهد داشت.

قادرزاده ادامه داد: با این طرح، بستر لازم برای تربیت نیروی متخصص و تحقق یک دانشگاه نسل چهارم و جامعه محور فراهم می شود.

وی گفت: تقویت واحدهای فناور با تامین نیروی انسانی متخصص، توسعه همکاری متقابل پارک علم و فناوری و دانشگاه، جهت دادن به برنامه تحقیق و توسعه واحدهای فناور، افزایش مهارت‌ها و استعدادهای دانشجویان و ارتقای توان پاسخگویی دانشگاه به نیازهای جامعه از دیگر اهداف این طرح است.

رییس پارک علم و فناوری کردستان اظهار داشت: مخاطبان این طرح دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با روزمه معتبر هستند و ماهیانه ۱۰ میلیون ریال به دانشجویان کارشناسی، ۲۰ میلیون ریال به دانشجویان ارشد و ۳۰ میلیون ریال به دانشجویان دکتری تخصصی پرداخت و گواهی پایان دوره دستیار فناوری به دانشجویان موفق در این طرح اعطا می شود.

قادرزاده افزود: واحدهای فناور در صورت بکارگیری نیروهای دانشجویی از تسهیلات و سایر حمایت های مورد نظر برخوردارمی‌شوند.

دانشجویان و واحدهای فناور می‌توانند برای ثبت‌نام تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ به سامانه دستیار فناوری به نشانی www.parkintern.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری کردستان دانشگاه کردستان پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری کردستان دانشگاه کردستان وزارت علوم تحقیقات و فناوری کردستان دانشگاه کردستان پارک علم و فناوری پارک علم و فناوری دستیار فناوری واحدهای فناور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار  اظهارکرد: این تفاهم‌نامه در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انتشار مقالات علمی و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی همکاری خواهد کرد.

عبدالغفور بادپا افزود: امضای این تفاهم‌نامه، فرصت‌های جدیدی برای تبادل دانش و تجارب بین ۲ دانشگاه فراهم می‌کند و به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در حوزه جغرافیا در منطقه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: توسعه دانش جغرافیا در جنوب شرق ایران‌، تمرکز بر حوزه‌های توسعه پایدار، مدیریت منابع آب و مخاطرات محیط زیستی، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک‌، انتشار مقالات علمی، استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی از اهداف عقد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار امیدواری کرد این همکاری مشترک، به حل چالش‌های منطقه جنوب شرق کشور و ارتقای سطح رفاه مردم این منطقه کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۹ واحد و هسته فناور در حوزه دام و طیور
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز