Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:27:24 GMT

مجوز ساخت مانع احداث پزشکی قانونی در دهلران است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۳۴۵۰

مجوز ساخت مانع احداث پزشکی قانونی در دهلران است

مهرشاد طهماسبی روز یکشنبه در حاشیه دیدار با فرماندار ویژه دهلران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پزشکی قانونی در هفت شهرستان استان بصورت مستقل مشغول ارائه خدمات به مردم است.

وی افزود: پزشکی قانونی در شهرستان های دهلران و دره شهر بدلیل بعد مسافت با استان دارای سالن تشریح هستند که اجساد به مرکز استان منتقل نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام تاکید کرد: محل استقرار پزشکی قانونی در شهرستان ها یا اجاره ای است یا امانی که این باعث مشکل در ارائه خدمات مطلوب به مردم شده است و انتظار داریم با همراهی و همکاری فرماندران شاهد فضای مستقل و مناسب در این زمینه باشیم.

طهماسبی یادآور شد: در دهلران نیز مشکل فضای مناسب وجود دارد اما یک قطعه زمین به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع برای احداث ساختمان اداری آن مشخص شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه ۲۰ میلیارد ریال برای احداث پزشکی قانونی دهلران اختصاص یافت ولی نیاز است مجوز ساخت از هیات دولت گرفته که باید پیگیری کرد این مهم محقق شود.

برچسب‌ها ایلام دهلران سازمان پزشکی قانونی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام دهلران سازمان پزشکی قانونی کشور ایلام دهلران سازمان پزشکی قانونی کشور پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، گفت: در سال گذشته ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی استان کرمانشاه منجر به محکومیت شد. - اخبار استانها -

سلیم خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بیش از 70 درصد پرونده‌های قصور پزشکی در سازمان نظام پزشکی و مابقی در پزشکی قانونی استان بررسی می‌شود.

وی عنوان کرد: تعداد پرونده‌های قصور پزشکی که به پزشکی قانونی ارجاع شده در سال 1401، 43 مورد بوده که 18 مورد منجر به محکومیت و 25 مورد تبرئه شده است.

خانی گفت: در سال گذشته نیز 34 پرونده قصور پزشکی به پزشکی قانونی استان ارجاع شده که 26 مورد محکوم و هشت مورد نیز تبرئه شده است.

وی افزود: قصور پزشکی به چهار شکل بی‌مبالاتی، بی‌احتیاطی، عدم مهارت و عدم رعایت نظامات دولتی ممکن است اتفاق بیفتد، بی‌مبالاتی یعنی کارهایی که یک پزشک یا درمانگر باید در روند درمان برای بیمار انجام دهد اما انجام نداده است که شدیدترین نوع قصور است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: برخی از عوارض بعد از درمان یا جراحی‌ها جزء عوارض شناخته شده بعد از روند درمان هستند و زمانی منتسب به قصور است که کادر درمان همه اقدامات درمان را برای بیمار انجام نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد