Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نمایندگی از شورای اسلامی شهر و شورای عالی استانها پنج شنبه 12 خردادماه برای بررسی حادثه متروپل به آبادان سفر خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، پرویز سروری در حاشیه شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید در خصوص 129 ساختمان پرخطر تهران به صورت فوق العاده و ویژه تصمیم گیری شود، اظهار کرد: در زمان وقوع حادثه پلاسکو بررسی خوبی صورت گرفت و گزارش خوبی تهیه شد اما متاسفانه این گزارش بار عملیاتی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نای رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه حادثه متروپل این تذکر را تکرار می کند، یادآور شد: باید این تذکر را جدی بگیریم. در همین راستا رئیس سازمان نظام مهندسی کشور به صحن شورا دعوت شده که در جلسه آینده گزارش مفصلی را در خصوص حادثه متروپل ارائه دهد.
وی تصریح کرد: ما فکر می کنیم که باید گذری بر حادثه پلاسکو داشته باشیم و گزارش آن را مورد بررسی قرار دهیم. ما پنج شنبه از سوی شورای شهر تهران و شورای عالی استانها سفری به آبادان خواهیم داشت و وضعیت را از نزدیک بررسی خواهیم کرد.
سروری با بیان اینکه نگرانی در خصوص این ساختمان ها جدی است، اظهار کرد: باید در تهران این موضوع را در دستور کار قرار دهیم و به طور جدی وارد عمل شویم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دادستانی وارد شده و هر هفته جلسه ای با مالکین این ساختمان ها برگزار می کند، گفت: مهلتی به این مالکین داده می شود که در این مهلت باید ایمن سازی کرده و یا تخلیه برای رفع خطر انجام دهند. باید جلسه ای با دادستانی داشته باشیم و به کار سرعت دهیم. باید زمینه ای را ایجاد کنیم که تصمیم اولیه و اساسی برای ساختمان های پرخطر اتخاذ شود.
وی در ادامه یادآور شد: به دستور وزیر کشور آتش نشانی تهران محور اصلی فرماندهی حادثه متروپل شد. اگر شهرداری تهران بتواند اقدامات جدی تری برای سرعت بخشی به کار انجام دهد، آن را انجام خواهد داد.
سروری همچنین تصریح کرد: در کمیسیون فرهنگی و اجماعی شورای اسلامی شهر تهران در زمینه اهدای عضو اهتمام و توجه ویژه تری صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شورای عالی شورای اسلامی شهر تهران حادثه متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «سید محمد مولوی» بود.

سید محمد مولوی، متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در نهربچاچره از روستاهای دهستان نوآباد اروندکنار شهرستان آبادان است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم آبادان انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبادان، ریاست آموزش و پرورش منطقه اروندکنار، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و معاونت آموزشی آموزش و پرورش آبادان اشاره کرد.

او مثل خیلی از مردم آبادان به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و حتی در گذشته عضو تیم منتخب خرمشهر در جام آزادگان کشور بوده است. مولوی سال‌های زیادی به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس مختلف تدریس کرده است.

کد خبر 6089614

دیگر خبرها

  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل