Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:10:42 GMT

افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویی در شهرستان سیمرغ

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۳۵۶۶

افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویی در شهرستان سیمرغ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سیمرغ، ساختمان جدید سپاه شهرستان سیمرغ، همزمان با هفته گرامیداشت مقاومت و پایداری با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا  به بهره‌برداری رسید.

همچنین به همین مناسبت ۴ واحد مسکن مددجویی نیز در شهرستان سیمرغ با حضور فرمانده سپاه کربلا، به بهره‌برداری رسید.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم، اظهار کرد: به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۴ واحد مسکن مددجویی از کمیته‌امداد امام خمینی و بهزیستی را در شهرستان سیمرغ داریم که با همت و تلاش شبانه‌روزی گروه‌های جهادی، همراهی و مساعدت خیران  این شهرستان و اهتمام و جدیت و تلاش مضاعف مسؤولان کمک کردند تا این پروژه در مهلت مقرر به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای واحدها یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که بتوانیم این کار که باعث خوشحالی نیازمندان خواهد شد به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد تا  فقر و محرومیت از جامعه ما رخت بربندد.

پورقربان  فرمانده بسیج ناحیه سیمرغ در ادامه این مراسم، اظهار کرد: مقارن با سالروز آزادسازی تاریخی خرمشهر مراسم افتتاح چهار واحد مسکن مددجویی در ادارات کمیته‌امدادامام خمینی و بهزیستی شهرستان را در رکنی‌کلا، زیارکلا و منطقه سیدمحله و شهرک شهید بهشتی را شاهد هستیم.

وی افزود: از این واحدها، یک واحد مسکن مددجویی مربوط به اداره بهزیستی شهرستان بود.

فرمانده بسیج ناحیه سیمرغ با بیان اینکه مبلغ یک‌میلیارد تومان از هزینه حق‌السهم ادارات مربوطه بوده است، اضافه کرد:  برای هر واحد مسکن مددجویی ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

پورقربان با اعلام اینکه برآورد ساخت و بهره‌برداری از این واحدها مبلغ ۱۴میلیارد ریال بوده است، گفت:   این مهم با ظرفیت گروه‌های جهادی و خیران بومی محلات مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه کربلا محرومیت زدایی استان مازندران واحد مسکن مددجویی شهرستان سیمرغ بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرهنگ عباس صفرپور درآیین تکریم و معارفه فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگربا اعلام این خبر گفت: ۴۶ واحد مسکن محرومان در بخش‌های سنگر و کوچصفهان در حال احداث است که این واحد‌ها حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت ، مساحت هریک از این واحد‌های مسکونی را ۵۰مترمربع اعلام کرد و افزود: این واحد‌های مسکونی با ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار به همت بسیج سازندگی، خیران و اعطای تسهیلات بانکی ساخته می‌شود. 

وی تصریح کرد: این واحد‌های مسکونی در حال واگذاری به مددجویان است.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش‌های آقای سجودی ، حامد تقی زاده بعنوان فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگر معرفی شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس