Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:39:00 GMT

طرح جهاد آبرسانی به ۱۰۰ روستای هرمزگان آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۳۶۶۶

طرح جهاد آبرسانی به ۱۰۰ روستای هرمزگان آغاز می‌شود

گروه استان‌ها- با تلاش استاندار هرمزگان و به همت قرار‌گاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی (امام حسن مجتبی علیه السلام )نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح جهاد آبرسانی به ۱۰۰ روستا در استان هرمزگان اجرایی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ظهر امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار زارع معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه و جمعی دیگر از مسئولان جلسه‌ جهاد آبرسانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه که به میزبانی استانداری هرمزگان و در سالن جلسات استانداری برگزار شد، در خصوص آبرسانی به مناطق محروم استان با استفاده از ظرفیت‌های مختلف ارگان‌ها و نهادهای انقلابی در کنار توان دولتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد تنش آبی با ایجاد 20 مجتمع آبرسانی بالغ بر 100 روستا رفع شود.

قرار است با اجرای این پروژه بزرگ ظرف مدت 30 ماه در 11 شهرستان به بیش از 40 هزار خانوار آبرسانی صورت گیرد، اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای طرح طرح نیز بالغ بر 110 میلیارد تومان است. 

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در این جلسه بر مدیریت و رفع موانع برای سرعت بهتر و پیشرفت کار تاکید کرد و گفت: فرمانداران وقت ویژه‌ای برای اجرای این پروژه مهم در نظر داشته باشند تا بتوانیم هرچه زودتر تامین آب روستاها را در جهت رفع دغدغه‌های مردم به سرانجام برسانیم. 

پروژه‌های نیمه تمام آبرسانی بندرلنگه 370 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهدآبرسانی به 63 روستای استان کرمان در قالب طرح نهضت آبرسانی مرد میدان انجام شد + تصویراجرای عملیات جهاد آبرسانی وزارت نیرو در کشور/ حدود 10 هزار روستا آبرسانی می‌شود

وی افزود: برنامه ریزی دقیق یکی از مهمترین نکاتی است که باید در نظر داشت، در اجرای پروژه و در نظر گرفتن زمان اجرا و تحویل آن باید دقت کافی داشت و مطابق برنامه عمل کرد.

استاندار هرمزگان گفت: تمام توان خود و مجموعه را برای رفع این مشکلات آبی استان خواهیم گذاشت تا این دغدغه به حق مردم هرچه زودتر رفع شود.

دوستی با تقدیر از تلاش‌های بی وقفه سپاه برای خدمت رسانی به مردم هرمزگان در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: سپاه همیشه در کنار مردم بوده و به خود مفتخر است که در حساس‌ترین زمان ممکن خدمت رسان خوبی برای مردم بوده من به عنوان استاندار هرمزگان از زحمت عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم با همکاری با سپاه کار بزرگ آبرسانی به روستاها به انجام برسد و مردم طعم‌ این کار بزرگ را بچشند.

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار هرمزگان جهاد آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان