Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@12:04:04 GMT

(ویدئو) تد کروز آماج انتقاد‌های شهروند خشمگین

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۳۶۸۴

(ویدئو) تد کروز آماج انتقاد‌های شهروند خشمگین

سناتور نزدیک به لابی سازندگان سلاح در آمریکا در یک رستوران، هدف آماج انتقاد‌های یک شهروند خشمگین مخالف مالکیت سلاح در این کشور قرار گرفت.

به گزارش فرارو، سناتور تد کروز از اعضای جمهوریخواه سنای آمریکا که اخیرا در نشست انجمن ملی سازندگان سلاح در آمریکا حاضر شده و سخنرانی کرده است به رستورانی در شهر هوستون ایالت تگزاس رفته بود که با خشم مردم مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شهروندان آمریکایی به نام بنجامین هرناندز در این رستوران در مقابل سناتور تد کروز قرار گرفت و از او به علت مواضعش درباره قانون سلاح در آمریکا انتقاد کرد.

این شهروند خشمگین از کشته شدن دانش آموزان در تیراندازی اخیر مرتب از سناتور تد کروز می‌پرسید که چرا قوانین اینقدر ضعیف است و حتی یک نوجوان ۱۸ ساله می‌تواند سلاح بخرد تا این تعداد انسان بیگناه را بکشد.

بنجامین به تدکروز گفت: چرا شما از قوانین قویتر حمایت نمی‌کنید؟ منظور شما از بررسی سوابق افراد چیست؟ تد کروز که کلافه شده بود گفت: شما به حرف‌های من گوش نمی‌کنید. اگر به قوانین نگاه کنید می‌بینید که این قوانین نمی‌تواند مانع وقوع چنین اتفاقاتی شود.

شهروند آمریکایی با خشم گفت: آیا می‌دانید که عامل تیراندازی، صبر کرد تا درست روزی که ۱۸ ساله شود (و سپس این کار را کرد). تد کروز گفت: ما به غیر از بررسی سوابق افراد کار دیگری نمی‌توانیم کنیم.

کروز که از پاسخ دادن به سوال این شهروند آمریکایی درمانده شده بود مرتب با پرسش‌های او مواجه می‌شد که شما می‌توانید قوانین را بهتر کنید. پس از چند لحظه، نیرو‌های امنیتی و محافظان تد کروز به صحنه آمدند و از هرناندز خواستند که آرام شود. آن‌ها این شهروند آمریکایی را با زور از سناتور تد کروز دور کردند. این درحالی بود که هرناندز می‌گفت: می‌توان تهیه سلاح را سخت‌تر کرد. شما در این کشور زندگی می‌کنید. در این کشور، همه جا سلاح یافت می‌شود. چرا نباید قوانین تغییر کند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: تد کروز آمریکا سلاح سناتور تد کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟