Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه مدعی شده با عزل یک عضو هیات رییسه، کمیته انتقالی در فدراسیون مستقر خواهد شد

به نظر می رسد محرومیت عزیزی خادم قطعی شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایران ورزشی، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حکم کمیته اخلاق در مورد عزیزی خادم را تأیید کرد تا رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای دو سال از حضور در فوتبال محروم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب شهاب عزیزی خادم حق حضور در مجمع فدراسیون فوتبال در روز دهم خرداد را نخواهد داشت.

اگرچه رییس سابق روابط عمومی فدراسیون توییت کرده بود که شهاب عزیزی خادم حتی با توسل به زور در مجمع حضور خواهد داشت اما با حضور نماینده فیفا (خانمی به نام سارا سولوماله از فرانسه) و همین‌طور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا (فردی به نام سنجر از ازبکستان)، حضور عزیزی خادم در مجمع کاملاً منتفی است چون پیش از این حتی اجازه ورود به مجمع AFC به محمد بن‌همام رئیس قطری کنفدراسیون هم داده نشد چون او از سوی کمیته‌های قضایی کنفدراسیون محکوم شده بود.

حالا با توجه به وضعیت تازه مجمع فدراسیون فوتبال و حساسیت بالایی که در این شرایط به وجود آمده است، یک نگرانی بزرگ وجود دارد؛ تعلیق فوتبال ایران. پیش از این چند نفر از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال خواهان برکناری 4 عضو هیات رییسه شده بودند. 

نامه آنها موجب شد عزل 4 نفر از اعضای هیات رییسه در دستور کار مجمع 10 خرداد قرار بگیرد اما حالا با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال رئیس هم ندارد، خارج کردن هیأت رئیسه از حد نصاب، می‌تواند به قیمت تعلیق فدراسیون فوتبال ما و روی کار آمدن کمیته انتقالی تمام شود. 

هیات رییسه اکنون در وضعیتی بسیار حساس به سر می‌برد و اگر حتی یک عضو هیات رییسه در مجمع سه‌شنبه عزل شود، هیات رییسه فرم قانونی خود را از دست می‌دهد تا کار به کمیته انتقالی سپرده شود که در آن صورت شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا اختیار کار را به نماینده فوتبال ایران در AFC (مهدی تاج) بسپرد. 

با این اوصاف، اعضای مجمع با وجود اعتراض‌ها و انتقادهای فراوان به عملکرد ضعیف هیات رییسه، باید تصمیمی ملی و مناسب برای بازگرداندن آرامش به فوتبال ما بگیرد.

اخبار داغ 

وضعیت تلخ بازیکنان جدا شده استقلال؛ ناموفق و دور از فرم ایده آل رسانه پرتغالی: عبدی جایی در برنامه‌های سرمربی بواویشتا ندارد تبریک سرخیو راموس به رئال مادرید پس از قهرمانی در اروپا تبریک اینتر و یوونتوس به رئال مادرید و میلان به کارلو آنچلوتی پس از قهرمانی در اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عضو هیات رییسه کمیته انتقالی عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند

حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم در کانال شخصی اش در شبکه اجتماعی ایتا نوشت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی مثل دفتر، وسیله نقلیه، عوامل دفتر، محل اسکان برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و... را برای ایفای وظیفه نمایندگی منتخبان فراهم کند.

وی افزود: خصوصا که برخی منتخبان (به ویژه کسانی که در حال حاضر نماینده نیستند) برای حفظ استقلال خود و عدم وابستگی به کانون‌های ثروت، در ایام انتخابات بخشی از سرمایه شخصی‌شان را هزینه کرده‌اند و حتما به این امکانات نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد