Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون، جای خدمت به فوتبال فقط به دنبال سهم خواهی و منافع شخصی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 48 ساعت دیگر مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه می دهد تا شاید بتواند این کشتی طوفان زده فوتبال کشور را به ساحل آرامش برساند. این جلسه قرار بود در موردعزل دائم عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم گیری کند اما در نهایت ارکان قضایی  فوتبال عزیزی خادم را 2 سال محروم و از حضور در مجمع سه شنبه منع کردند تا صورت مساله را پاک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب دستور اصلی مجمع تقریبا منتفی است و اعضای مجمع در مورد عزل 4 عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گیری خواهند کرد. درباره عملکرد عزیزی خادم در دوران کوتاه ریاستش بر فدراسیون فوتبال نقدهای جدی و محکمی وارد است اما با توجه به عملکرد هیات رئیسه باید گفت صد رحمت به خوبان عالم!

اکثر اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از عملکرد اعضای هیات رئیسه در فوتبال گلایه مند هستند نقدهای جدی دارند، چه آنکه اعضای هیات رئیسه که با ادعای مبارزه با فساد و کاستی ها علیه رئیس وقت قیام کرده و او را عزل کردند، بعد از عزل عزیزی خادم عملکردی به غایت فاجعه بار در فوتبال داشتند.

مدعیان هیات رئیسه پس از عزل عزیزی خادم در فضای مجازی و رسانه ای خود را ناجی فوتبال بوده و قهرمان سازی از خود بودند و اینکه پای فوتبال ایستاده اند اما بعد از چند ماه مشخص شد این دوستان فقط و فقط به دنبال سهم خواهی از فوتبال هستند تا از نمد فوتبال کلاهی برای خود داشته باشند.

شاید به همین دلیل است که هرچه به زمان برگزاری مجمع نزدیک تر می شویم دغدغه آقایان بیشتر بقای خود است تا نجات فوتبال!

هیات رئیسه ای که حتی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال هم از آنها به دلیل همراهی نکردنشان گلایه کرده. از سویی دیگر عملکرد هیات رئیسه حتی در حوزه تیم ملی به اندازه ای منفعل و ضعیف بوده که حتی مهدی طارمی ستاره بین المللی فوتبال کشورمان هم نسبت به این وضعیت با انتشار یک توئیت اعتراض کرد!

حتی برخی از این افراد از طریق برخی از افراد به دنبال هجمه علیه سازمان لیگ فوتبال ایران هستند تا شاید بتوانند تنها ارگانی که در فوتبال کارش را درست و بی حاشیه انجام داده، هم دچار تنش و حاشیه کنند. بی تردید کار سازمان لیگ بی نقص نیست و اشباهات و نواقصی نیز داشته اما نسبت به عملکرد این افراد هیات رئیسه قطعا نمره قبولی می گیرد.

برخی از اعضای هیات رئیسه که هیچ هنر مدیریتی درفوتبال از خود نشان ندادند و از اداره یک سوپرمارکت هم عاجزند، جز سهم خواهی از فوتبال هیچ دستاوردی نداشته اند. مجمع عمومی فدراسیون فوتبال سه شنبه می خواهد فوتبال را از دست این مدیران ناکاربلد رها کنند تا شاید فوتبال ملی کشور به آرامش برسد. قطعا اگر فوتبال این اعضای هیات رئیسه را نداشته باشد بی حاشیه تر و بهتر اداره خواهد شد زیرا این آقایان فقط بار اضافی فوتبال شدند نه یار آن!

 


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت به هیچ وجه به موضوع ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی‌های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح‌ها و لوایح بگذارند. آن‌ها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت‌تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می‌توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی‌کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره‌های قبل دولت‌ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کار‌های اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان