Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@17:39:32 GMT

آتش‌نشانان اعزامی به آبادان شایسته تقدیر هستند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۳۸۸۷

آتش‌نشانان اعزامی به آبادان شایسته تقدیر هستند

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۵۰ نفر از آتش‌نشانانی که با از خودگذشتگی برای امداد و نجات به آبادان اعزام شدند، شایسته تقدیر و قدردانی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی، صبح امروز _یکشنبه، هشتم خردادماه _ در صحن علنی شورای شهر تهران پس از استماع صحبت‌های رئیس سازمان آتش‌نشانی در خصوص اعزام نیروهای آتش‌نشان از تهران به آبادان برای امداد و هم‌افزایی در فرایند آواربرداری در حادثه متروپل، اظهار کرد: ۵۰ نفر آتش‌نشانانی که با از خودگذشتگی برای امداد و نجات به آبادان اعزام شدند، شایسته تقدیر و قدردانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با وقوع حادثه متروپل، مردم تهران با هموطنان آبادانی ابراز همدردی کرده‌اند، گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران تاکنون هیچ اقدامی برای نصب بنر جهت تسلیت به خانواده بازماندگان حادثه متروپل در سطح شهر تهران انجام نداده است که جای بسی تأمل دارد.

کد خبر 578348

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر شوراي شهر تهران سوده نجفی آتش نشانان ریزش ناگهانی ساختمان متروپل در آبادان تهران جلسه علنی شورای شهر تهران سازمان زیباسازی شهرداری تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از کشته و زخمی شدن پنج نفر در حادثه برخورد خودرو ال ۹۰ با گاردیل خبر داد. - اخبار استانها -

منصور میرابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع حادثه در کیلومتر 30 آزادراه کاشان - قم اظهار داشت: این حادثه که برخورد یک دستگاه خودرو ال 90 با گاردیل بود، عوامل هلال احمر شهرستان کاشان بلافاصله پس از دریافت خبر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس نیز به محل حادثه اعزام و اقدامات درمانی را برای مصدومان این حادثه انجام دادند، افزود: این حادثه که امروز اتفاق افتاد متاسفانه یک فوتی و چهار مصدوم به دنبال داشت که سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس انتقال داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است، افزود: یک تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان کاشان به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات لازم و آزادسازی مصدومان را انجام دادند.

وی با بیان اینکه از شهروندان و مسافران درخواست داریم تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، گفت: پایگاه شهید کریمیان طاهری هلال احمر شهرستان کاشان برای امدادرسانی و آزادسازی مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد

میرابوطالبی با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی سرنشینان و راننده است، تصریح کرد: استراحت پس از دو ساعت رانندگی مداوم علاوه بر رفع خستگی در هوشیاری رانندگان نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران